Det stämmer, inget mail så måste varit en opup, väldigt trevligt hur somFick du ett mail om courtesy upgrade? Annars var det nog en opup och inte en courtesy upgrade.
Det stämmer, inget mail så måste varit en opup, väldigt trevligt hur somFick du ett mail om courtesy upgrade? Annars var det nog en opup och inte en courtesy upgrade.
Absolut, alltid positivt med sådana överraskningar.Det stämmer, inget mail så måste varit en opup, väldigt trevligt hur som
Varför skulle det spela någon roll?Så nu på söndag skall jag flyga till EWR via CPH. Hur fungerar de med CU om man har en anslutning innan? Spelar det någon roll alls? Vad är era erfarenheter?
Blir min första flight på långdistans sen jag blev EBD.
Så nu på söndag skall jag flyga till EWR via CPH. Hur fungerar de med CU om man har en anslutning innan? Spelar det någon roll alls? Vad är era erfarenheter? Flyger ARN-CPH och förstår att man bara får upgrade CPH-EWR men om det skulle typ knasa sig för att de är en kortdistans i bokningen?
Blir min första flight på långdistans sen jag blev EBD.
Om jag inte minns fel lyckades @jumbooze få CU på anslutningsresan, men inte på det långa benet... SK-IT failure eller mänskliga faktorn som felade.Varför skulle det spela någon roll?
Du kan få CU på long haul-ben, inget annat.
Annars skulle det vara kört för alla EBD/EBP som flyger med någon sorts anslutning.
Precis, spelar ingen roll. Har fått cu på flighter via cph, och flight direkt från Arlanda. Däremot får man sitta kvar i Go på anslutningen, men där är det ju i princip ingen skillnad (förutom att man får Diamond recognition i Go inlandVarför skulle det spela någon roll?
Du kan få CU på long haul-ben, inget annat.
Annars skulle det vara kört för alla EBD/EBP som flyger med någon sorts anslutning.
Har du bokat i GO, där finns ju inte ens Kalles Caviar!Klockan 17:18 ramlade mitt mail in att jag fått CU från GO till PLUS på SK909 imorgon CPH-EWR.
1/1 i hits än så länge då för min del.