Senaste nytt

Courtesy upgrade på SAS longhaul som Eurobonus Diamond/Pandion

fcx

Medlem
Ni som lyckats uppgradera efter CU, hur många poäng har de dragit? Minus->C eller Plus->C?
 

Brandten

Medlem
Då ses vi ombord. Tyvärr så tyckte varken OT- eller CU-gudarna att jag ska åka något annat än Go.
Om du väljer plats 27B så kan jag dock sitta och sparka i din stol under hela flighten. :)
Har hört också att man får resa sig upp och gå och prata med andra ombord. Vet inte om det stämmer dock.... Säkerhetsbältesskylten är ju ofta tänd.
 

brunte

Medlem
Det här verkar fungera mindre bra för mig. 0 CU av fem möjliga som EBD. Ni som har mer tur, verkar det ha spelat någon roll för er tursamhet om ni varit incheckade eller inte när beskedet kommer?

Överlag har EBD varit extremt ovärt för mig. 3-4 smoothies och en cola light eller två som jag sluppit betala för. Yay.
 

Jonas H

Medlem
Som tidigare nämnts så händer det även på bonusresor. Hela sällskapet på 4 personer blev uppgraderade till Plus från ARN till LAX. Dessutom blev det en tom stol vid fönstret på den 3+2 som vi fått. Inget tur på returen dock.
 

Skillsen

Medlem
CU idag IAD-CPH (kom på mail) för min bokning (2 pers) från GO till Plus. Nekad poäng uppgradering i förväg. Mail om CU 16h innan avgång. Var redan incheckad online. Försöka poäng uppgradera till business när vi kommer till flygplats...
 
Toppen