Senaste nytt

SAS första A340 som får nya kabinen

Flyger SK903 imorgon, tidigare visade bokningen en A330-300 men nu när jag checkar in har vi fått en A340-300, någon som vet vilken maskin det är som är planerad för den flygningen?
Troligen bad news...ej renoverade oy-kbd kom upp tom från Kastrup imorse nu på väg mot LA, normalt tar den då NY imorgon...

OY-KBD är planerad att, efter återkomst från Los Angeles i morgon, gå till New York som SK903, och i morgon kväll amerikansk tid återvända till Köpenhamn som SK910.
I gengäld flyger en 330E från Köpenhamn till New York i morgon, och fasas sen in på rutten till Stockholm, m.a.o. är det troligen LN-RKU som får sin premiärflygning!

OY-KBD är planerad att, efter återkomst från Los Angeles i morgon, gå till New York som SK903, och i morgon kväll amerikansk tid återvända till Köpenhamn som SK910.
I gengäld flyger en 330E från Köpenhamn till New York i morgon, och fasas sen in på rutten till Stockholm, m.a.o. är det troligen LN-RKU som får sin premiärflygning!
Har du möjlighet att se vilken maskin som är planerad till 983 på lördag?

Du har ju god chans att uppgradera till Business om det tidigare var en 330 på sträckan, är väl 48 platser i C på gammal 340 mot 32 i 330.

Såvida du inte redan har en C-biljett, isåfall är det ju lite trist.
Sant! Ja jag åker minus men får överväga om det är värt att bränna 80k poäng på gamla C. (Vi är 2 + infant)

Har du möjlighet att se vilken maskin som är planerad till 983 på lördag?
LN-RKG borde passat in, men nu är den 2h+ sen idag ut från CPH mot SFO, så de kanske väljer att sätta in en annan imorgon på 983. Svårt att veta i dessa dagar med mycket förseningar och inställda flyg. Jag ska också med den flighten...

LN-RKG borde passat in, men nu är den 2h+ sen idag ut från CPH mot SFO, så de kanske väljer att sätta in en annan imorgon på 983. Svårt att veta i dessa dagar med mycket förseningar och inställda flyg. Jag ska också med den flighten...

Någon som har koll på varför det är mycket förseningar och stök på SAS långflygningar. Kollade historiken på SK 909 förra veckan och den hade knappt varit i tid någon ggn. Vad händer?

Toppen