ResenärenLars
Medlem
Blev en premiärtur för LN-RKG till Shanghai idag
Själv får jag nöja mig med den gamla kabinen(LN-KBC?) till San Francisco i morgon...
Visa bifogad bild 50466
Den hann faktiskt med en tur till NRT innan. Se ovan.
Blev en premiärtur för LN-RKG till Shanghai idag
Själv får jag nöja mig med den gamla kabinen(LN-KBC?) till San Francisco i morgon...
Visa bifogad bild 50466
5 A340 är uppgraderade och 2 återstår. OY-KBC kommer uppgraderas i Maj och OY-KBD i Juni.Är där 5 uppgraderade maskiner nu, hur många återstår. måste erkänna att jag har dålig koll!
Har en flight till Narita i April, gamla kabinen då jag valde seating... Hmmmm
tack för svaret.5 A340 är uppgraderade och 2 återstår. OY-KBC kommer uppgraderas i Maj och OY-KBD i Juni.
5 A340 är uppgraderade och 2 återstår. OY-KBC kommer uppgraderas i Maj och OY-KBD i Juni.
Jag kan försöka kolla hur Plus ser ut på LN-RKP imorn 27 mars.Sen har du LN-RKP som skall in och utrustas med Plus-kabin (omklädda Plus-stolar)
Velg heller rad 10. Partallsrader er mer private med bordet mot midtgangen og direkte tilgang til vinduet. I tillegg er det noe mer benplass.Visa bifogad bild 50758
Åker SK997 från CPH-Shanghai (PVG) senare idag, men får upp denna seatmap? Kan väl knappast stämma... Enligt seatguru finns det så klart "F" raden också, men jag kan inte välja den? Någon som kan förklara? Planet är en A340-300 (343).
Någon som kan förklara?
Brukar annars välja rad 1 där det går, men tänkte testa rad 9 nu för att ses om man får någon "minikabin" känsla... värt det?