Det ligger väl långt fram i tid ja (som nämns i artikeln). Därtill förstås att det ska finnas vettiga slottar på LCY också. Det är inte direkt gratis att flyga dit heller för den delen. LCY är ju till salu nu och ska man tro BA:s analys får man räkna med än högre avgifter.Enligt tror jag på idén, men det känns lite långsökt om det saknas såväl paskontroll som lediga slottar på BMA.
Hur många av dom som ska till City har 8h arbetsdag?Jodå, tror på linjen som sådan. Jag tänkte bara hur det skulle göra nytta för mig personligen, och då kom jag fram till att jag klarar mig som det är idag (även i jobbet). Man hinner ju sällan tillbaka till Stockholm inom 8h arbetsdag (om man har ett ärende i London iaf).... Bor över i 98% av jobbresorna.
Visst kan tänkas att mitt arvode för den extra transporttiden kostar företaget en del, men på det stora hela är det försumbart (och biljetterna blir säkert dyrare).
Men självfallet; Finns linjen kommer den säkert nyttjas, även av mig.
Hur många av dom som ska till City har 8h arbetsdag?
Jag har flugit Bromma-London City, det var riktigt bra på den tiden man hade dom flygningarna, bodde i Sundbyberg och skulle till kontor och hotell i Docklands, vill minnas jag åkte hemifrån en timme innan avgång och var vid Canary Wharf på 15 minuter så om man skall till den delen av London är det helt perfekt.
SAS and Apollo agree contract worth SEK 1.1 billion | SASSAS verkar ha signat kontrakt med Apollo om 1,1 miljarder. Hittar ingen info om det hos SAS dock. De har ju informationsplikt iom börsnoteringen.