Senaste nytt

SAS sänker awardpriser på långlinjer till Asien!

Jag ser tillgängligheten på award-businessplatser som den ömmande punkten. Att göra dessa platser billigare ser jag som en försämring då jag antar att det blir än svårare att lägga vantarna på dessa platser.
Förr fanns det bara SAS Go och SAS Business att välja mellan. Nu finns det även SAS Plus också så förhoppningsvis vissa väljer SAS Plus så att trycket till SAS Business minskar.

Jag ser tillgängligheten på award-businessplatser som den ömmande punkten. Att göra dessa platser billigare ser jag som en försämring då jag antar att det blir än svårare att lägga vantarna på dessa platser.

Borde det inte bli bättre allt eftersom den nya A340-kabinen rullar, för visst minns jag inte helt fel i att de slängde in riktigt många businesssäten i den?

En vän till mig ringde Tallinn och bokade om utan problem. Fick nya priset. Ändrade dessutom från SAS Go på hemresan till LH C.

Ja, om man gör om sin bokning så att den prissätts om så är det inga konstigheter. Men det krävs troligen att man avbokar och bokar på nytt och det skulle jag aldrig våga göra för att spara några poäng.

Toppen