bricce
Medlem
Som ROP Gold har du rätt till en kostnadsfri Gold upgrade under den perioden du har Guld kort. Tex från Economy till Premium eller Premium till Business.5200 Eurobonus poäng. Vad du menar med Gold upgrade till Premium vet jag inte
Som ROP Gold har du rätt till en kostnadsfri Gold upgrade under den perioden du har Guld kort. Tex från Economy till Premium eller Premium till Business.5200 Eurobonus poäng. Vad du menar med Gold upgrade till Premium vet jag inte
Som ROP Gold har du rätt till en kostnadsfri Gold upgrade under den perioden du har Guld kort. Tex från Economy till Premium eller Premium till Business.
Korrekt. Ok. Hos Thai får man samma tror jagDu har alltså bokat en Q-class biljett och uppgraderat den med gold voucher till Premium Economy? Borde ge poäng enligt ursprungliga biljetten, alltså 100%
Precis man får poäng på Q Class economy. Det vet jag. Undrar bara om kör poängen till EB istället. Funderar på att satsa på ett EBG så därav min fråga.Så bokade du Q eller är det klassen du blev uppgraderad till? Det är inte alls säkert att du får poäng för den uppgraderade klassen nämligen, snarare är det tvärt om.
Korrekt. Ok. Hos Thai får man samma tror jag
Precis man får poäng på Q Class economy. Det vet jag. Undrar bara om kör poängen till EB istället. Funderar på att satsa på ett EBG så därav min fråga.
Är du Senator men vill kreditera tio Eurobonus?Lång och läsvärd tråd...
Skulle dock vilja veta hur många Eurobonus poäng men för för nedanstående rundresa till Texas som Guldkorts-medlem via Lufthansa.
GOT - FRA (Klass Y)
FRA - IAH (klass N)
IAH - BRO (klass Q)
Går det att uppgradera på något sätt som Guld-medlem?
Tacksam för svar.
Det är nog inte fullt så enkelt här. Den sista flighten utförs sannolikt av United och inte av Lufthansa. Vad Q på Lufthansastock ger till Eurobonus när flygningen utförs av United vet nog ingen. Flight 1 och 2 ska dock vara OK under förutsättning att det är bokat genom Lufthansa och flygningarna utförs av Lufthansa (flight 2 kan ju också vara United dock).Sen går det att räkna ut genom inlägg #1 i tråden. Ta redan på vad bokningsklassen ger på sas.se och använd avstånd mha gcmap.com