agehall
Medlem
Någon vänlig själ som kan hjälpa mig att räkna ut poängintjäning för denna resan. Vi har EB guld resp silver (2 pers).
Matrix - ITA Software by Google
Tyvärr inte eftersom du inte kan länka till resultat från ITA Matrix.
Någon vänlig själ som kan hjälpa mig att räkna ut poängintjäning för denna resan. Vi har EB guld resp silver (2 pers).
Kör skärmdump med alla relevanta uppgifter, annars blir det svårt att hjälpa.Någon vänlig själ som kan hjälpa mig att räkna ut poängintjäning för denna resan. Vi har EB guld resp silver (2 pers).
Tyvärr inte eftersom du inte kan länka till resultat från ITA Matrix.
100% "bara" så cirka 13.000 poäng, om jag inte är ute och cyklar
Turkish Airlines J-klass ger 100 % till Eurobonus.
Turkish Airlines J-klass ger 100 % till Eurobonus.
Visa bifogad bild 48477
Sedan räknar du på avstånd mellan respektive CPH-IST och IST-SGN. Du kan t.ex. använda denna.
Mileage Calculator - WebFlyer :: The Frequent Flyer Authority
Med andra ord. CPH-IST är 1250 miles (ger 1250 EB-poäng), IST-SGN är 5100 miles (ger 5100 EB-poäng). Ta det x 2 så har du dina poäng per person.
Du får inget extra som D/S/G när du flyger med andra bolag än SK Group.Tack för snabbt svar! Så det är ca 13000 per person oavsett status (D/G/S)?
Är det exakta miles på star alliance? Avrundar de inte till närmsta hundratal uppåt?Turkish Airlines J-klass ger 100 % till Eurobonus.
Visa bifogad bild 48477
Sedan räknar du på avstånd mellan respektive CPH-IST och IST-SGN. Du kan t.ex. använda denna.
Mileage Calculator - WebFlyer :: The Frequent Flyer Authority
Med andra ord. CPH-IST är 1250 miles (ger 1250 EB-poäng), IST-SGN är 5100 miles (ger 5100 EB-poäng). Ta det x 2 så har du dina poäng per person.
Så är det. CPH-IST i J ger 1300 p, flög sträckan själv i november.Är det exakta miles på star alliance? Avrundar de inte till närmsta hundratal uppåt?