Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej Hej från Dhaka

Har nog aldrig saknat SAS platta lounge-kycklingar som nu... Klockan är 0620 här och boardingen börjar snart för TK713.

1372c1708a6da4b2af97a6d3cf2b2210.jpg

En så gott som tom lounge på CPH för ett par timmar sedan. Utbudet var sparsmakat likaså servicen vid ingången, bemötandet i loungen var riktigt bra!
image.jpeg

Sitter med en kopp kaffe och en pan of chocolate och njuter av utsikten i ba terraces man t3. På väg ner till London för att ett besök på White hart Lane och lite Europa League fotboll. Skall passa på att testa hilton metropol på samma gång.
20160225_074350.jpg

Jaha, dags igen. Inkommande flyg diverted till Liverpool. Ser ut att bli minst 3 timmars försening. Börjar bli en vana med tokigt försenade BA flyg gör mig.

Då har vi boardat flyget 2.5 timmar sent. Glädjen på flyget blev total nä kaptenen meddelade att vi inte får starta motorerna på ytterligare 1.5 timmar. Om inget ändras blir det 4 timmars försening för en halvtimmes flygtur. Skulle nog valt att promenera de 25 milen istället.

På ARN T5 loungen nu inför resa till HKG.
Perfekt att kunna ta en dusch i denna Lounge när vattnet är avstängt hemma.

I säkerhetskontrollen var jag med om en ny typ av self upgrade. En kille gick förbi hela kön efter man scannat boarding kortet för icke fast track och jag sedan under repen till kön för oss i fast track. Blev inget långlivat försök, direkt kom en ö personalen och hänvisade honom tillbaka till ordinarie kö.

Veckans besök på CPH Gold. Måste erkänna att jag känner mig lite förnöjd när jag kommer till loungen mätt och belåten efter en god middag i Malmö och loungen serverar kyllingslamsor med fjärilspasta - vilket jag inte behöver äta! Smart drag, @olo!

En kille skäller på personalen här för att tomatsoppan är slut. Han säger att han är trött på kyckling. Nähä, säger du det...

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen