Vad kör du för plats? Vi har 1D,1FSAS loungen på ORD har gjort en snabbvisit i Swissair longen.
I SAS longen fick jag en flash back, det serveras nudlar med kyckling, för er som var med på den goda tiden när det var servering på inrikes så serverades det exakt samma rätt, jag uppskattar verkligen den.
Visa bifogad bild 48576
Uppgraderade mig på poäng från Y till C 25.000 gick det på.
En kille kom in i loungen och uppgraderade sig till C vet inte vad ursprungs klassen och han fick betala $ 399.
Den (The Loft) var bara crowded när jag var där i fredags, fin lounge och bra mat, men man trängdes som packade sillar.... Nej då är jag kluven när jag jämför med hur det var i gamla SAS-loungen....Ett kort stopp i SAS ARN T5 loungen innan avresa mot Bryssel nu. Blir nog ett betydligt längre stopp i The loft senare ikväll...
Galet mycket folk här i The loft senaste 3h. 4 helt okända människor har fått dela bord med varandra. Fortfarande mycket folk, är en hel del plan som ska gå de närmsta 80 minuterna.Den (The Loft) var bara crowded när jag var där i fredags, fin lounge och bra mat, men man trängdes som packade sillar.... Nej då är jag kluven när jag jämför med hur det var i gamla SAS-loungen....
Det är en ren katastrof men helt väntat för vana Brysselresenärer att det skulle bli så.Galet mycket folk här i The loft senaste 3h. 4 helt okända människor har fått dela bord med varandra. Fortfarande mycket folk, är en hel del plan som ska gå de närmsta 80 minuterna.
Att få plats vid fönstret var bara att glömma, när någon gått har det tagit max 5 sekunder innan någon ny tagit platsen.
Helt ok med mat och dryck, skönt med hörlurar för att kunna stänga av lite.
Alla har dock fått sittplatser så inte överfullt. Personalen är ute konstant och plockar bort disk och fyller på där det är tomt i skålarna. Även om det är mycket folk tycker jag det är ok. Helt klart ett plus med eluttag vid matborden.Det är en ren katastrof men helt väntat för vana Brysselresenärer att det skulle bli så.