Senaste nytt

Vilken kabinväska använder du?

Var inne på Bagman idag, skulle kolla Tumi vs. Rimowa. Kanonservice av Christian.
Då Rimowa inte verkar kunna leverera något just nu, så blir det Tumi. Slutgiltigt beslut om International eller Continental nästa v. 4 hjul blir det oavsett storlek.
Sådärja, då sällar jag mig till Tumi-gänget. Alpha 2, med 4 hjul
Första resan blir imorgon till London.

Tjenare alla,

Ska resa till Las Vegas inom kort. Är det någon som vet om man kan hitta Tumi till bra priser däröver?

Du har en Tumi shop på outlet north, en i Ceasars forum shops. På Fashion Show har de en Tumi shop, og du kan finne den hos Macys der også:) Jeg kjøpte min tumi arrive IATA på forum shops
25060D_main

Her er bilde av mine travel cases som jeg tok etter å ha kjøpt en rimowa 78cm i Hamburg:)

1454755037859-338336267.jpg

Last edited:
Någon som vet när Rimowa kommer att släppa deras "ELECTRONIC TAG" på den svenska marknaden? Eller är det bara på Worldshop man kommer kunna införskaffa denna spädande nya pryl.
Tack.

Någon som vet när Rimowa kommer att släppa deras "ELECTRONIC TAG" på den svenska marknaden? Eller är det bara på Worldshop man kommer kunna införskaffa denna spädande nya pryl.
Tack.

Vad jag vet är det den tyska marknaden där den är aktuell primärt. Så jag skulle gissa på LH Worldshop först. Antar att stödet först kommer vara länkat till LH.

Jag är väldigt ny på detta forum men jag blir oerhört fascinerad av all intressant inlägg och all kunskap som finns. Men tack för tipset om flyertalk. Får bli lite grävande i frågan om denna Rimowa nyhet. @Fredrik Jeanson.

Lite off-topic. Här finns en stor mängd kunskap samlad tillsammans med riktigt roliga och trevliga människor! Jag läste i någon tråd att svar på frågor ofta inkommer inom 45 min. Dock är det ofta att betrakta som lång tid . Välkommen hit @ El Oso!

Toppen