Senaste nytt

Uppgradering till Business Class för SAS Eurobonus poäng

Har letat runt på SAS sida samt skummat igenom hela den här tråden och testat de olika länkarna till SAS sidor från denna tråden (ingen fungerar längre) men hittar ingen officiell info om vad det kostar att uppgradera i poäng. Har läst det ligger mellan mellan 25000 till 35000 från GO till business. Finns det någon tabell man kan läsa?

Go -> Business: 40.000
Go - > PLUS: 15.000
PLUS - Business: 25.000

Skärmklipp.JPG

@Vaniljvodka som alltid på BC är flera på bollen samtidigt

Bra deal som givetvis nyttjades: Plus till Business DKK 1999 one way uppgradering CPH - IAD idag med A330 Eyvind Viking, bra där SAS

Uppgraderade min och fruBrandten SAS Go till nya business vid gate för 80000 poäng. :)

Galet vad skönt det är här framme. Skumpan på väg ner....

Någon som har koll var på Hong Kong/HKG man begär poänguppgradering? @palmen ;)
Incheckning/gate?

Våran optiontown gick inte igenom trots 9+ lediga i alla kabiner (ja, jag vet att OT's vägar äro outgrundliga) :)

Någon som har koll var på Hong Kong/HKG man begär poänguppgradering? @palmen ;)
Incheckning/gate?

Våran optiontown gick inte igenom trots 9+ lediga i alla kabiner (ja, jag vet att OT's vägar äro outgrundliga) :)
Du kan begära det vid incheckningen eller i loungen om du har tillgång dit, sedan får man hämta sitt nya boardingcard efter passkontrollen vid SAS servicecenter, var ute i godtid.

Du kan begära det vid incheckningen eller i loungen om du har tillgång dit, sedan får man hämta sitt nya boardingcard efter passkontrollen vid SAS servicecenter, var ute i godtid.

När jag uppgraderade med poäng HKG-ARN i november så både begärde jag samt fick nya boardingkortet direkt vid Check-in. Minuten senare så fanns också nya boardingkortet att ladda ner från appen.

Om förutsättningarna inte har ändrats, behöver man inte hålla på att gå till något servicecenter för att få nytt boardingkort. Allt gick jättesmidigt!

Toppen