GreatGuyAndy
Ny medlem
Just HKG verkar inte vara en lyckosam destination för OT att döma av inläggen här och mina egna erfarenheter. Nekad M -> Y/C 17NOV15 HKG-ARN samt 25JAN16 HKG-ARN. Håller tummarna för bättre lycka på ARN-LAX i april!
Vid gate eftersom du är i transfer. Finns särskilda diskar vid varje gate som sysslar med uppgraderingar. Och ja, du kan gå tillbaka till loungen. Bara att knalla igenom passkontrollen igen.Nekad OT CPH-SFO imorgon. Får göra försök med poäng eller cash på plats.
Jag har inte flugit via CPH på åratal, vart går jag för att försöka uppgradera där? Och hur kombineras det bäst med fika i loungen? Kan man gå till gate/desk och fixa uppgradering och sedan återvända till loungen?
Jag såg en banner sist jag var i CPH Lounge om att man kunde prata med loungepersonalen om uppgradering. Oklart om det enbart var med poäng eller även med pengar. Värt ett försök iaf.Vid gate eftersom du är i transfer. Finns särskilda diskar vid varje gate som sysslar med uppgraderingar. Och ja, du kan gå tillbaka till loungen. Bara att knalla igenom passkontrollen igen.
Precis som det ska vara då!Nästan som lottovinst om man får igenom OT på long-haul nu för tiden...
Tack!Vid gate eftersom du är i transfer. Finns särskilda diskar vid varje gate som sysslar med uppgraderingar. Och ja, du kan gå tillbaka till loungen. Bara att knalla igenom passkontrollen igen.
Precis som det ska vara då!