Tyvärr blir det nog inget svar snart.Den som väntar på något gott...
Hoppas att du får svar snart och tack för att du uppdaterar oss.![]()
Vad kommer du att boka för dom slantarna?![]()
![]()
Hej Brandten
Tack för ditt e-mail.
Vi på SAS ber om ursäkt för de problem som uppstått i samband med din resa med oss.
Ni har, i enlighet med EU261/2004, rätt till en kontant ersättning om 600 EUR/person, totalt 1200 EUR.
Jag har därför idag gjort en överföring på 11134 SEK (1200 EUR) till ditt bankkonto, det kan ta upp till 5 bankdagar innan du har pengarna synliga på ditt konto.
Det är min förhoppning att kommande resor ska bli enbart smidiga och positiva upplevelser.
Jag önskar dig en fortsatt trevlig dag.
Med vänlig hälsning
Theresa
Customer Care Team
SAS
Visit us at flysas.com
Maldiverna i november.Vad kommer du att boka för dom slantarna?![]()
Efterregistrerade poäng för EWR-LAS 27/1 och igår kom de sista 1150 EB-poängen in på kontot för resan.CHAPTER 2 - CLAIM REQUESTS
Idag trillade även poängen in och det blev så här till slut.
ARN-OSL = 250
OSL-CPH = 250
CPH-EWR = 3000
SFO-CPH = 7500
CPH-OSL = 315
OSL-CPH = 315
CPH-ARN = 315
Det fattas alltså EWR-LAS med UA.
Amex mailade mig 28/1 och ville veta hur jag tagit mig ARN-OSL t/r eftersom just den här bokningen var OSL-LAS t/r.Den som väntar på något gott...
Hoppas att du får svar snart och tack för att du uppdaterar oss.![]()