Senaste nytt

Bugg i Eurobonus-systemet 20 januari 2016

Jag tror inte på någon kompensation. Men samtidigt är det inte omöjligt att ett företag kompenserar sina kunder när de har strulat (goodwill). Men som sagt, jag tror inte på något automatiskt "förlåt för strulet, här har du 1000p". Men det hade varit en fin gest.

I ärlighetens namn, så stort har inte lidandet varit. Res mer så har du poäng så det räcker ändå är min devis.

Jag reste CPH-ORD 8/1 (EBG i Go 4690p) och sen nu nyligen har jag varit i Manchester 23/1 till 26/1 (EBG i Plus 3750p) och
såg nu precis att det registrerats 1 Flight och 2500 baspoäng. Står dock inte vilken flight det är för.

Jag reste CPH-ORD 8/1 (EBG i Go 4690p) och sen nu nyligen har jag varit i Manchester 23/1 till 26/1 (EBG i Plus 3750p) och
såg nu precis att det registrerats 1 Flight och 2500 baspoäng. Står dock inte vilken flight det är för.
Det tar alltid ett tag extra för specifikationen att synas, men du ser den senare i natt eller i morgon bitti...

Från guldsupporten:

I samband med en felsökning av systemet behövde man ta bort några registrerade flygningar.

Det här har gjort att några av våra medlemmar saknar en eller några resor som genomförts under januari månad. De flygsegment som tagits bort kommer att läggas tillbaka inom de närmaste dagarna.

Jag och blev också av med en resa. Utförd 13/1.
Ringde och frågade om det och de sade att de ämnade försöka ha en lösning till på fredag. Om det inte var tillbaka på måndag skulle jag höra av mig. Men de var ju väl medvetna om problemet.

Toppen