Senaste nytt

Vi som ska beställa SAS EuroBonus Elite American Express kortet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fortsätter väl att uppdatera här eftersom det titt som tätt dyker upp frågor på hur lång tid det tar.

Inatt fick jag välkommen till Elite godkänd ansökan email och kortet är på väg i posten.

Får man nykundserbjudandet om man har befintligt Gold och skaffar SAS-brandat kort?

Kanske lite väl magstarkt att värva sig själv i och för sig, men någon som haft Amex och lyckats bli värvad till SAS-kort av någon vän?

Får man nykundserbjudandet om man har befintligt Gold och skaffar SAS-brandat kort?

Kanske lite väl magstarkt att värva sig själv i och för sig, men någon som haft Amex och lyckats bli värvad till SAS-kort av någon vän?
Som befintlig kund får man ingen bonus tyvärr.

Fortsätter väl att uppdatera här eftersom det titt som tätt dyker upp frågor på hur lång tid det tar.
Inatt fick jag välkommen till Elite godkänd ansökan email och kortet är på väg i posten.

...och idag kom själva kortet.

28/12 - Ansökan skickades in
4/1 - Ringde för att kolla status = allt var OK
6/1 - Välkommen till SAS Elite mail + poängen kom in
18/1 - Ditt kort är på väg mail
20/1 - Kortet kom (tillsammans med EBG kortet i eget kuvert :) )

Är det någon av er alla som i samband med att ni blev värvade/ansökte ansökte om ett extra kort till sambo, fru eller dylikt? Om ni gjorde det tog det bra mycket längre tid innan detta kom än "ordinarie" kort?

Anledningen till att jag frågar är att jag har haft mitt kort i kanske 1½-2 veckor nu men om extra kortet till min sambo har vi inte hört mycket om och båda skickades in på samma ansökan.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen