agehall
Medlem
Det skulle jag säga är väldigt ovanligt. Avgiften kommer normalt sett på första fakturan.För mig kom årsavgiften på sista dagen av första perioden jag hade kortet, så fick betala för kortet ca 1,5 månader efter jag fått det.
Det skulle jag säga är väldigt ovanligt. Avgiften kommer normalt sett på första fakturan.För mig kom årsavgiften på sista dagen av första perioden jag hade kortet, så fick betala för kortet ca 1,5 månader efter jag fått det.
För ett tag sen ringde jag och frågade om när min årsavgift skulle faktureras. Då fick jag samma svar, d.v.s. att den skulle komma på sista dagen av perioden.Det skulle jag säga är väldigt ovanligt. Avgiften kommer normalt sett på första fakturan.
Ansökan skickades in 28/1
Ringde in 4/1 och då var allt grönt
Fick välkommen mail 6/1
Fick 20000 poäng nyss (500 från EBG)
Pappersformulär i gammalt hederligt frankerat kuvert.Skickade du in ansökan på papper eller ansökte du via webb?
Är nyfiken då jag själv skickade in papperet i fredags och har lite bokningar som väntar då jag vill lägga de på mitt nya kort...![]()
Inga problem, Jag har både Amex Platinum och Amex Elite. Kostar lite extra men funkar utmärkt![]()
Riktigt så hardcore är jag inte![]()
Grymma tips på den här sidan, bra jobbat!
Är det någon som skulle kunna tänka sig bjuda in mej till ett SAS EuroBonus American Express® Elite Card?
Via denna länk antar jag om den fortfarande fungerar:
https://www.americanexpress.com/se/content/member-get-member/member-get-member.html
WIN-WIN