Den är helt OK om du inte är där i rusning. Sök på "The Loft" här på BC.se så får du fram massa recensioner och bilder. SAS-loungen är stängd.Nån som vet hur loungen är där?
Ja, helt OK sådan.Förhoppningsvis kan man få nån god öl i alla fall.
Även jag behöver en MR för att säkra upp mina 30k poäng. BRU har nämnts som en optimal destination för en MR. Hur är det med AMS, funkar det med vändande flyg?BRU är en optimal destination för MR (även med vändande flyg). Nära till loungen (max fem min) från de gater SAS använder.
Likaledes helt optimalt. Du kommer ut vid direkt gate, ingen separering.Även jag behöver en MR för att säkra upp mina 30k poäng. BRU har nämnts som en optimal destination för en MR. Hur är det med AMS, funkar det med vändande flyg?
Du kör vi på det! Känns som om bra lounge på vändande destination är av sekundär betydelse med tanke på tillgänglig tid...Likaledes helt optimalt. Du kommer ut vid direkt gate, ingen separering.
Ja, på AMS är den dessutom helt värdelös.Du kör vi på det! Känns som om bra lounge på vändande destination är av sekundär betydelse med tanke på tillgänglig tid...![]()
Ja, boka två enkelbiljetter.Jag gick tillbaks till BRU igen pga ngt bättre flygtider, men när jag skall boka får jag ett fel som säger att det bara är 40 min mellan ankomst/avgång och att MCT är 50 min. Är det normalt, och man får boka två enkelbiljetter för att komma runt detta?