Jag är orolig nu, min bokning har ändrats, fortfarande On Request men sista segmentet (SYD-AKL) har försvunnit från bokningen.
Ska ringa in och kolla
Står fortfarande som "on request". Har gått 48 timmar nu, och ingen e-ticket.Jag skulle inte oroa mig allt för mycket. Vilken status har din PNR just nu?
Kolla Qatar AirwaysLäge för HUACA, finns det något annat ställe man kan se AA bokningar?
Står fortfarande som "on request". Har gått 48 timmar nu, och ingen e-ticket.
Ringde igen och de bekräftar nu att LAN har plockat bort segmentet idag![]()
![]()
och då ringde jag ändå in och frågade imorse...
Platserna verkar finnas kvar men nu får jag slåss med AA för att jag vill inte betala mera skatter som det ver kar de vill ha mera nu än vad jag fick för pris i måndags
GRRRRRR!![]()
Ja du, jag maxar väl för mycketMen alltså, hur lyckas du alltid få strul med dina bokningar på ett eller annat sätt? Jag vet inte riktigt när jag senast såg dig göra en problemfri bokning...![]()
Nu får jag hålla tummarna för att det inte blir downgrade till AirChina Economy![]()
Ja, dyrt blev det men jag nollar i år så det måste bli lite extra guldkantMed din tur lär det väl bli det med rerouting via PEK åt båda hållen!
Jag ditchade LHR-AUH-segmentet i min bokning eftersom det blev rätt dyrt. Inte värt det för så kort flight imho. Hade de accepterat AUH som transitpunkt hade det funkat, men om man ska betala för LHR-AUH och AUH-MEL separat så blir det ju apdyrt.