Se 6 poster ovanKan man ringa och be dem påskynda biljetteringen, eller får man snällt vänta tills dess att den är klar?
Kan man ringa och be dem påskynda biljetteringen, eller får man snällt vänta tills dess att den är klar?
Kan man ringa och be dem påskynda biljetteringen, eller får man snällt vänta tills dess att den är klar?
Jag försökte detta för några veckor sen då jag var stressad men fick då till svar att det inte gick, utan att den låg i kö och skulle tas i tur och ordning. Det tog ca 3 dygn från bokning till biljettering. Men andra veckar som sagt (ovan) ha lyckats bättre.
Behöver inte alls vara nära till avresa, när jag ringde häromdagen och bad dom ställa ut biljetten var det till en resa i november.Det går om du har nära till avresa, annars är det bara att sitta lugnt i båten och vänta. Det är inte speciellt vanligt att det strular när biljetten är lagd i kön utan det är bara AA's mainframe som tar tid på sig.
Javisst kan det gå, men om du inte har ett bra skäl kan du även få ett nej. Det får du inte ifall det börjar närma sig avresa.Behöver inte alls vara nära till avresa, när jag ringde häromdagen och bad dom ställa ut biljetten var det till en resa i november.
Okej. Vill nämligen boka positioneringsflyg till Malé från Singapore, men är rädd att något kan skita sig med AA bokningen. Vill ju inte kasta bort en biljett i onödan.Det går om du har nära till avresa, annars är det bara att sitta lugnt i båten och vänta. Det är inte speciellt vanligt att det strular när biljetten är lagd i kön utan det är bara American Airlines's mainframe som tar tid på sig.