Den stora skillanden är servicen tycker jag.Det tror jag också är mycket av sanningen.
Som sann skandinav bryr jag mig egentligen inte så mycket om den delen med den formella hälsningen. Men ett extra tack sitter aldrig fel.
Däremot vore det väldigt smidigt om man kunde slippa hala fram kortet varje gång för att visa på information som de redan har. Men som tur är så är det just på den punkten jag sett förbättringar
Sedan om de när de får ipad kommer kunna t.ex. lära systemen vilken Mikkeler de ska ta fram till mig redan innan jag frågar - ja då har vi verkligen ett vinnande koncept!![]()
Det är skillnad på wad wollen Sie?? Och
ska du ha nåt eller??? Och att ibte vet vad som ingår i de klasserna på FFP det är ju bara patetiskt. Eller mera rätt nonchalant av personalen, de ska veta. De flesta som serverar på backen( en resturang) vet vad de har att erbjuda, att sas inte kan lära sin personal ... Tja. Men när jag flög SAS för 20 år sen var det ju likadant så det sitter kanske djup rotat i systemet.