Agö
Medlem
Haha, klassiskt!eller om du har råd (likviditet), kan du boka SAS Plus biljetter på alla helger under kommande halvåret och boka av när du vet att du inte kan utnyttja den.![]()

Haha, klassiskt!eller om du har råd (likviditet), kan du boka SAS Plus biljetter på alla helger under kommande halvåret och boka av när du vet att du inte kan utnyttja den.![]()
Det där är faktiskt en av de riktigt bra fördelarna med plus på SAS. För en billig peng kan jag boka en fullt avbokningsbar biljett... Har gjort så flera gånger när det har varit osäkert om vi verkligen har möjlighet att ta en weekend... Har fått mig att resa med SAS igen...eller om du har råd (likviditet), kan du boka SAS Plus biljetter på alla helger under kommande halvåret och boka av när du vet att du inte kan utnyttja den.![]()
Du kunde också använda 10.000 SAS EuroBonus poäng till en bonusresa inom Sverige i SAS Go.Hade jag letat biljett i torsdags för en akutresa till Göteborg över dagen hade valet fallit på Norwegian som sålde biljetter tur och retur för drygt 1500 kr vid jämförbara tider. SAS skulle ha närmare 5000 kr tror jag det var. Sorry SAS! Så mycket är inte några EuroBonus poäng värda eller ett loungebesök.
För resa från Stockholm till Göteborg imorgon söndag 29 nov 2015.Nej, jag, och i synnerhet min arbetsgivare, hade valt att boka med Norwegian
Jag tror "till och med" Malmö Aviation var billigare (men kollade aldrig)
SJ kör via Trollhätten p.g.a. banarbete.I detta fall skulle jag också kunna tänka SJ som ett alternativ.
Med MTR blir det ersättningsbuss sista biten, men åker man redan pendeltåg kanske det går bra..?Vi skall inte glömma MTR på den sträckan priset ligger mellan 845 kr och 1045kr restiden är 45 minuter längre än normalt på grund av banarbete syns även på SJ tiderna