Senaste nytt

COOP Medmera mer

Detta svaret fick jag idag kl 13.05!
Jag växlade också in den 14/9.

Hej,
tack för ditt mail!

Jag har tagit vidare dina uppgifter och skickat vidare. Dina poäng kommer registreras under nästa vecka.

Med vänlig hälsning
Sandra

Coop Kundservice

Har fått mina saknade poäng nu! :)

Ska skicka iväg en betalning på runt 180' med betalo nu under veckan. Men nu läste jag precis att maxgränsen är 100' under en månad. Är det någon som har fått igenom ett större belopp? Fick ni poäng för allt?

Självklart för jag över pengar innan och förvarnar kundtjänst

Liten uppdatering. Det var som ni sa inga problem, poängen är inne på kontot nu!

Detta svaret fick jag idag kl 13.05!
Jag växlade också in den 14/9.

Hej,
tack för ditt mail!

Jag har tagit vidare dina uppgifter och skickat vidare. Dina poäng kommer registreras under nästa vecka.

Med vänlig hälsning
Sandra

Coop Kundservice

+1 på detta. Fick exakt samma svar precis nu efter att efterfrågat vad status var på detta ärende.

Update:
Inget nytt - de vet inte vad gick fel. Tjejen jag pratade med rådde mig att inte betala med kortet då jag får inga poäng.
De eskalerar till "COOP central" och mkt möjligt kan det gå vidare till "deras IT leverantör"...

Så var det precis för mig också.
Coopkontot blev skrivet på sambon och innan dom kom på det så kunde jag inte regga mig på sidan.

Det som jag hade handlat för innan vi fick ordning på det la dom till poängmässigt senare.

Så var det precis för mig också.
Coopkontot blev skrivet på sambon och innan dom kom på det så kunde jag inte regga mig på sidan.

Det som jag hade handlat för innan vi fick ordning på det la dom till poängmässigt senare.
Precis!
Som tur var har jag pratat sista gången med en kunnig tjej på kundtjänsten och hon har kopplat mig direkt till medmera bank och de bar sa:
"Ja, vi ser att din fru är huvudkortsinnehavare, ska vi ändra på det?"
"Ja, tack"
En halv sekund senare
"Då så, nu är stjärna framför ditt namn - testa nu"
Självklart det fungerade.
Vill inte ens veta hur "stjärna hamnade" framför "fel".
Ett antal tusen poäng som plåster...

Hej,

Är det någon som vet om man kan beställa extrakort till sig själv? Skulle vilja ha ett för att särskilja mina "privata" utgifter och "hushållets".

• Gilla
Reactions: Gus
Tänkte bara tipsa om Poängbomb.

Attachments

• coop.jpg
    coop.jpg
    46,8 KB · Visningar: 516
Toppen