A
Aurora
Guest
Har flydd 2 ganger med Aeagan på eco. Verste setene jeg noen sinne har suttet i på lange Airbus 320-flights, harde og lite bevegelsesrom. Hyggelig betjening i Sverige, veldig dårlig betjening i Grekland.
Tycker att Recaro stolarna på deras A320 är betydligt skönare än SASHar flydd 2 ganger med Aeagan på eco. Verste setene jeg noen sinne har suttet i på lange Airbus 320-flights, harde og lite bevegelsesrom. Hyggelig betjening i Sverige, veldig dårlig betjening i Grekland.
Tycker att Recaro stolarna på deras A320 är betydligt skönare än SAS![]()
Personligen skulle jag föredra Aegeans stolar på A320 framför stol och utrymme på Brittish Airways A320 i business.Men nå synes jo du stort sett bare negativt om SAS her inne på businessclass.se, så det blir jo en høyst subjektiv opplevelseIrrelevant av andre flyselskap - så er Aegean hands down de verste stolene jeg har sittet i noen sinne. Jeg hadde heller sittet 8 timer i lufthansa sine gamle ecostoler i A340.
Efter diverse "Fika" pauser i SAS loungen på Arlanda och Helsingfors så var det dags för premiärflygningen av Aegean.
Jag staplade in bland dom sista på planet och förutom mig satt det bara en person till i Business.
Hann knappt sätta mig så får jag ett A4 papper i näven, i samband beklagar man att det var något fel i Business produkten och pappret bestod av en voucher på en fri enkelbiljett som plåster på såren.
Mäkta förvånad ser jag mig omkring och kan inte begripa vad som skulle kunna vara fel.
Förstod först på hemresan att felet var i avsaknaden av skynket som skärmar av kreti och pleti.
Bokade precis en ARN-ATH-LHR för 650 kronor, gick bara att uppgrade ARN-ATH med min voucher.
Krävs I-klass tillgänglig för att kunna uppgradera och det verkar vara ont om dom på ATH-LHR.
Nu måste jag kanske boka 2 resor till LHR via ATH för att bränna båda mina sista vouchers![]()
Samma för mig, därav bokade jag in en resa för nästa år och kunde bränna årets voucher på den resan, kunde dock bara använda 1 av 2 vouchers i och med att det inte fanns tillgänglighet på ATH-LHR (därav kanske det blir en till resa till London planerad så jag kan bränna min sista voucher).Jag har två jag inte hinner bränna innan 24/11![]()
Samma för mig, därav bokade jag in en resa för nästa år och kunde bränna årets voucher på den resan, kunde dock bara använda 1 av 2 vouchers i och med att det inte fanns tillgänglighet på ATH-LHR (därav kanske det blir en till resa till London planerad så jag kan bränna min sista voucher).