palmen
Moderator
Hade ingen koll på att silver fick 2 vouchers, dagens lärdomEller någon som har Silver ( 2 Vouchers)![]()
Hade ingen koll på att silver fick 2 vouchers, dagens lärdomEller någon som har Silver ( 2 Vouchers)![]()
Den som önskar strössla sånt på mig får gärna skicka PM, tack.Har tyvärr ingen aning. Men har du tur kanske någon med ett Aegean Gold som inte behöver sina vouchers kan uppgradera dig så du får liknande mat som i inlägget ovan![]()
Eller någon som har Silver ( 2 Vouchers)![]()
Man är garanterad seat block i businessclass. Men maten ser riktigt bra ut för economy. Upgrade vouchers är riktigt trevligaFör att svara på min egen fråga vad som serveras på ARN-ATH-ARN i economy (eller GoLight som det jag hade bokat hette)
![]()
Utresan: Lätt lunch med lamm?, köttbullar i tomatsås och potatis, sallad, bröd och chokladkex. Vin/öl/läsk till alla som önskar, kaffe på maten. Mer vin? Javisst Sir!
![]()
Hemresan: Brunch med frukt, juice, bröd och en slags ostpaj. Gott kaffe. Vin till frukosten? Ska bli
![]()
Aegeans service är ju utmärkt inom Europa. Ny fräsch kabin. Fick en kudde på förfrågan. Vatten innan landning, inga problem. Jag hade dessutom seatblock åt båda hållen fast kabinen var 99% full!
Förstår inte varför man ska betala för business på den här linjen när servicen "där bak" är så bra. Okej om man har gratis uppgradering. Men det är ju samma säten.
Inte värt flera tusen kronor mer om man betalar cash.Man är garanterad seat block i businessclass. Men maten ser riktigt bra ut för economy. Upgrade vouchers är riktigt trevliga
Inte för det man får ombord, men ofta kommer ju businessclass med en helt annan flexibilitet som är vad man också betalar för. Nu har jag dock ingen aning om vad Aegean business kostar.Inte värt flera tusen kronor mer om man betalar cash.
Kanske jag har missar detta, vad betalade du för biljetten?Aegean Go Light, bokningsklass L, gav 3200 eurobonuspoäng ARN-ATH-ARN.