Senaste nytt

Upplevelser med Aegean Airlines

För att svara på min egen fråga vad som serveras på ARN-ATH-ARN i economy (eller GoLight som det jag hade bokat hette)

231eef5e7cf15248db678ff29c2a2c91.jpg

Utresan: Lätt lunch med lamm?, köttbullar i tomatsås och potatis, sallad, bröd och chokladkex. Vin/öl/läsk till alla som önskar, kaffe på maten. Mer vin? Javisst Sir! :)

0db47d92bb303d9c788cfafab55c635d.jpg

Hemresan: Brunch med frukt, juice, bröd och en slags ostpaj. Gott kaffe. Vin till frukosten? Ska bli :)

7401d6f0d1a10a7104cb07d535f12301.jpg

Aegeans service är ju utmärkt inom Europa. Ny fräsch kabin. Fick en kudde på förfrågan. Vatten innan landning, inga problem. Jag hade dessutom seatblock åt båda hållen fast kabinen var 99% full!

Förstår inte varför man ska betala för business på den här linjen när servicen "där bak" är så bra. Okej om man har gratis uppgradering. Men det är ju samma säten.

För att svara på min egen fråga vad som serveras på ARN-ATH-ARN i economy (eller GoLight som det jag hade bokat hette)

231eef5e7cf15248db678ff29c2a2c91.jpg

Utresan: Lätt lunch med lamm?, köttbullar i tomatsås och potatis, sallad, bröd och chokladkex. Vin/öl/läsk till alla som önskar, kaffe på maten. Mer vin? Javisst Sir! :)

0db47d92bb303d9c788cfafab55c635d.jpg

Hemresan: Brunch med frukt, juice, bröd och en slags ostpaj. Gott kaffe. Vin till frukosten? Ska bli :)

7401d6f0d1a10a7104cb07d535f12301.jpg

Aegeans service är ju utmärkt inom Europa. Ny fräsch kabin. Fick en kudde på förfrågan. Vatten innan landning, inga problem. Jag hade dessutom seatblock åt båda hållen fast kabinen var 99% full!

Förstår inte varför man ska betala för business på den här linjen när servicen "där bak" är så bra. Okej om man har gratis uppgradering. Men det är ju samma säten.
Man är garanterad seat block i businessclass. Men maten ser riktigt bra ut för economy. Upgrade vouchers är riktigt trevliga

Någon som vet när checkin öppnar i Stockholm/Arlanda för Aegean?

Håller på och tvekar på om jag skall ta med en incheckad väska då jag skall vara borta ett par dagar. Problemet är att jag flyger upp på separat biljett och har lite mer än 4 timmar mellan flygen. Då jag flyger med Norwegian och det är separata biljetter så känns det inte heller som de kommer vilja checka in väskan hela vägen, men tänkte iaf fråga på Landvetter. Går det så löser ju sig allt!

Toppen