Senaste nytt

SAS nekar Eurobonus-poäng för flygning utförd av Blue1

Ja det är nästan så man blir förbannad a de drabbades vägnar på den inkompetens som verkar vara standard inom bolagets funktioner numera...

och du aker inte ryan for deras service ar dalig:rolleyes:

inget personligt tycker det ar lite roligt da jagundviker sas sista 20 aren pga dalig service.

och du aker inte ryan for deras service ar dalig:rolleyes:

inget personligt tycker det ar lite roligt da jagundviker sas sista 20 aren pga dalig service.

Hvis du tror det er *servicen* som er problemet med Ryanair, har du misforstått ;)

---

At man ikke har fått hjelp via chat eller facebook er ikke noe oppsiktsvekkende -- men per mail burde der vel vært noe hjelp å få. Har emanuel forsøkt å ringe SAS kundeservice?

Hade ju varit väldigt kul om TS kunde få kontakt med någon annan som var med på samma flyg men fått poäng och visa detta för SAS.

Hvis du tror det er *servicen* som er problemet med Ryanair, har du misforstått ;)

---

At man ikke har fått hjelp via chat eller facebook er ikke noe oppsiktsvekkende -- men per mail burde der vel vært noe hjelp å få. Har emanuel forsøkt å ringe SAS kundeservice?

Jag lovar du får ingen kontakt med ryan på mail chat eller FB o_O

Men för att vara lite seriös så låter det som är det problem så är det med SAS. och görn det ngt bra, ja då är alla förvånade. Titta bara det finns en tråd för att de har gjort ngt bra.
Kanske är det svenska service andan som gör sig påmind, men är det inte sällan SAS gör ngt bra ??

Synd om trådskapan att det ska ta sådan tid att fixa, jag vet att när det så med Lufthansa så ber man efter ett tag att tala med en lite högre chef och då brukar de lösa sig. Med de mesta tycker jag.

Jag lovar du får ingen kontakt med ryan på mail chat eller FB o_O

Men för att vara lite seriös så låter det som är det problem så är det med SAS. och görn det ngt bra, ja då är alla förvånade. Titta bara det finns en tråd för att de har gjort ngt bra.

Tja, Lufthansa Group (inkl. Swiss, Austrian, Brussels Airlines) - det här gjorde Ni bra! | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

British Airways - Det här gjorde ni riktigt bra! | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

så kan man inte tänka, Ryanair håller också en jämn nivå.
LH får mig dit jag vill komma vanligtvis i tid och om inte så löser de det mesta ganska fort, och jag får minna poäng. Vad mera kan man vänta sig av ett flygbolag ??

så kan man inte tänka, Ryanair håller också en jämn nivå.
LH får mig dit jag vill komma vanligtvis i tid och om inte så löser de det mesta ganska fort, och jag får minna poäng. Vad mera kan man vänta sig av ett flygbolag ??
Just det där får jag alltid av SAS också, dessutom är det många gånger otroligt gulliga tanter och farbröder i kabinen, däremot är inte nivån lika jämn som hos Lufthansa utan där är det som alltid mest tyskt stelt.... SAS har lite för många dalar med kabinpersonal som kanske inte borde vara där (och det behöver inte ha med ålder att göra utan många av de äldre är de bästa...), men när dom är bra då är det världsklass...

Toppen