Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
På ARN T4 nu och ska vidare till Göteborg kl 16:20. En dryg veckas symposium väntar...
Vrålhungern tog över, så det blir en O'Leary's-burgare.
Får se om det blir en liten sväng till loungen innan avgång.

Har mellanlandat lite i OSL-loungen (SAS Gold) efter lite omplanering idag. Blev inte ARN-MUC-TXL men istället ARN-OSL-TXL...

Kan meddela att SAS även i Oslo inte serverar vatten på flaska, och det var samma idag på Arlanda. Detta är ju katastrof! ;)

Ramlösa är ju mycket godare än kolsyrat kranvatten, och det känns lite bättre att dricka ur en flaska. Lite konstig besparing - antar att de vill att man tar 12cl Laphroaig varje besök istället!

På ARN T4 nu och ska vidare till Göteborg kl 16:20. En dryg veckas symposium väntar...
Vrålhungern tog över, så det blir en O'Leary's-burgare.
Får se om det blir en liten sväng till loungen innan avgång.
Hann inte till loungen. Lite surt, eftersom det tydligen satt en bekant där.
O'Leary's klantade till min beställning som var en burgare "utan bacon men med lökringar". Tvärtom blev det.

Sedan ställde SAS in mitt flyg och jag bokades om på det som gick 16:45 och de seatade mig dessutom på 26E. Ve och fasa!!!

Så då tog jag en öl till...

Står på terrasen på Lufthansa Senator Lounge i Hamburg och tittar på plattan.
Tyvärr är det mörkt och lite regn men annars är det kul att se all rörelse på plattan och göra planespotting.

SAS planer som skall ta mig till Stockholm landat, så bör jag ta mig till gaten strax. 1445018003649-319203441.jpg

Hälsningar från Aspire lounge på Nairobis flygplats. Otroligt bra utbud av mat och dryck. (däremot är flygplatsen riktig sliten)
DSC_1303.JPG

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen