Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen™ 2015

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan meddela att SAS även i Oslo inte serverar vatten på flaska, och det var samma idag på Arlanda. Detta är ju katastrof! ;)

Ramlösa är ju mycket godare än kolsyrat kranvatten, och det känns lite bättre att dricka ur en flaska. Lite konstig besparing - antar att de vill att man tar 12cl Laphroaig varje besök istället!
Jag tror inte det är själva priset som är boven, det är nog utav många praktiska skäl att man har slutat med returflaskor, dels så tar backarna stort utrymme när det lagras och avmiljöskäl tycker jag att det inte skall köras med tomflaskor till ett bryggeri kanske 500 km bort.
Stor skillnad mot ditt jobb, du arbetar med små produkter med stort värde, här är det stora produkter med lite värde.

Rosa champagne och hamburgare - jättegott!
Hälsningar från Galleries First Heathrow T5!
image.jpeg

ImageUploadedByTapatalk1445098214.254471.jpg

Också jag hälsar från Galleries First London Heathrow T5. Har precis anlänt efter en hemsk passkontroll på London Gatwick och en smidig bussresa. Fast track south har nu blivit ett riktigt Fast track här på LHR. Ingen sammanblandning med övriga utan två dedikerade band och snabbt som attan. Ska snart ta en burgare här också. Sitter precis vid dörrarna mot terassen. Var befinner sig @SeaPlanePilot?

Maratonbesök på Al Mourjan i Doha. Hoppar över STPC på ett 8 timmars uppehåll. Sov bra på a350 flighten på Singapore så ganska pigg.
Ingen Krug idag vid varma mackorna kan jag rapportera. Ska kolla uppe i restaurangen lite senare.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen