Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Grattis till ditt EBD! Så länge du är Diamond går poängen inte ut. När du slutar vara Diamond går de ut efter fem år.

Hur funkar det om jag får poäng överförda till mitt konto som är på väg att gå ut? Får de automatiskt oändlig livstid tills jag ramlar ner på EBG och därmed så får de ett bäst före datum som ligger 5 år bort?

Hej !

Sitter och funderar på om jag skulle göra ett försök för att bli EBD denna period, Blev EBG för första gången förra året. Detta enbart tack vare detta forum, då jag inte viste att Ryanair eller Norwegian inte kör med Guldkort :)

Nu till funderingarna !

Om jag får EBD någon månad innan jag byter period, kan jag då ge bort ett guldkort på denna period och ett på nästa ? således två kort ?
Är det en Fika gratis för mig och min familj om man flyger SAS GO ?
Får man nya kort ? Läst AMEX MC ?
Är det bara i SAS lounger man få gå in När man landat ? Utan att man ska vidare ? eller gäller det även senator lounger ?
Någon annan fördel som ska invägas ?

Vad är den största fördelen med EBD kontra EBG ? eller är det ingen större poäng ?

Om jag får EBD någon månad innan jag byter period, kan jag då ge bort ett guldkort på denna period och ett på nästa ? således två kort ?
Ja!
Är det en Fika gratis för mig och min familj om man flyger SAS GO ?
Ja! Men maximalt fyra familjemedlemmar plus dig själv.
Får man nya kort ? Läst AMEX MC ?
Ja!
Är det bara i SAS lounger man få gå in När man landat ?
Ja!

Toppen