Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Tack:)
Men har jag alltså sån tur att mina poäng som låg i riskzonen 2016 samt 2017 också skyddas i fem år om jag halkar ner till Guld nästa period? Om det är så bra måste jag nog gladeligen fira rejält?
Om du loggar in på hemsidan så ser du giltighetstiden och om du kan fira/fika rejält...

Kompis med en EBP?
Vänner är bra att ha, men jag känner ingen Pandion.

Vore kul att bara köra på och se vad som händer den 1/4-2016. Jag har ringt SAS och de säger att det är då SAS skickar ev inbjudan till Pandion. (reservation för att supporten kan ha fel). Men som sagt det är inget jag strävar efter eller behöver.

Vänner är bra att ha, men jag känner ingen Pandion.

Vore kul att bara köra på och se vad som händer den 1/4-2016. Jag har ringt SAS och de säger att det är då SAS skickar ev inbjudan till Pandion. (reservation för att supporten kan ha fel). Men som sagt det är inget jag strävar efter eller behöver.
Han åsyftade att du fått EBD av en Diamond, då kommentaren innan gällde att du dragit ihop ett EBD på väldigt kort tid. :)

Vad jag vet så är det extremt ovanligt att någon blir Pandion baserat på bara ett års resande, så jag skulle nog inte hoppas för mycket på det. Det brukar normalt sett krävas ett par år av intensivt resande eller att man jobbar på rätt företag.

Vad jag vet så är det extremt ovanligt att någon blir Pandion baserat på bara ett års resande, så jag skulle nog inte hoppas för mycket på det. Det brukar normalt sett krävas ett par år av intensivt resande eller att man jobbar på rätt företag.
Jag firar mitt Diamond idag, de kriterierna du nämner har jag svårt att se mig kunna uppfylla.

Toppen