Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Courtesy upgrades för EBD funkar väl bara på SAS?

Ja, på så sätt korrekt. Men, vid min senaste LH upgrade från GIG häromveckan kom LH's platschef fram vid check-in och informerade att jag i egenskap av Diamond och *G blivit uppgraderad. Det var inte ett fullt flyg och huruvida det var sant att det hade med Diamond att göra eller inte vet jag inte. Men jag väljer att se det som en förmån på det sättet. Detta har hänt även från FRA.

Last edited:
Men det är ju samtidigt en gång av 100 det funkar - även om det är mycket uppskattat när det händer. Förra söndagen till IAH försökte jag proaktivt ordna för mig med resultatet/kommentaren: "nehej du, du får njuta av rad 82 idag." Är förövrigt ingen höjdare med A380 i ekonomi. Inte tillräckligt med toaletter, så det är konstant lång kö.

Tack för all info ska göra ett försök till detta !

Har 38 035 nu, 20 000 på g in med AMEX.

Bokade resor i höst.

Resa till Hong Kong i Go men med OT förfrågan till business ena vägen, vet inte poäng 11 000 kanske ?
Resa i plus 5630 poäng
Resa i plus 3750 poäng

Har till sista februari på mig, inte omöjligt detta !

Shanghai resa i GO VIP bokad dock avresa första mars, första dagen på nya intjäningsåret hoppas man reser som EBD då :)

Detta forumet är inte bra för mig, man får nya mål i livet. två år sedan viste jag inte vad Lounge, EBG eller EBD var :)

Bokade resor i höst.

Resa till Hong Kong i Go men med OT förfrågan till business ena vägen, vet inte poäng 11 000 kanske ?
Resa i plus 5630 poäng
Resa i plus 3750 poäng

Shanghai resa i GO VIP bokad dock avresa första mars, första dagen på nya intjäningsåret hoppas man reser som EBD då :)

Detta forumet är inte bra för mig, man får nya mål i livet. två år sedan viste jag inte vad Lounge, EBG eller EBD var :)
Och vi andra visste inte vad fika var ;)

Bokade resor i höst.

Resa i plus 5630 poäng
Resa i plus 3750 poäng

Bra jobbat! :)

Toppen