Anfield
Medlem
Ja, rätt ball att i oktober 2015 ha säkrat guldstatus eller mer till och med juli 2018.
Hur då ? Förklara gärna !
Ja, rätt ball att i oktober 2015 ha säkrat guldstatus eller mer till och med juli 2018.
Om är Diamond ett år så blir du garanterat minst Guld året efter, även om du inte flyger alls, eller bara inte tillräckligt för att nå Guld-nivån. Om du bara bryr dig om Guld och inte Diamond behöver du alltså bara återkvarlificera varannat år.Soft landning ? Förklara
Du får EBD intjänade året + året efter (år 2). Om du under perioden med EBD inte lyckas förnya det får de EBG år 3, och sedan EBS år 4, innan landar på EBB. Du flyttas bara ner 1 nivå per år.Soft landning ? Förklara
Courtesy upgrades för EBD funkar väl bara på SAS?
Jag tror mer på att de råkat få en OpUp vilket inte är samma sak som EBD-förmånen.
Och vi andra visste inte vad fika varTack för all info ska göra ett försök till detta !
Har 38 035 nu, 20 000 på g in med AMEX.
Bokade resor i höst.
Resa till Hong Kong i Go men med OT förfrågan till business ena vägen, vet inte poäng 11 000 kanske ?
Resa i plus 5630 poäng
Resa i plus 3750 poäng
Har till sista februari på mig, inte omöjligt detta !
Shanghai resa i GO VIP bokad dock avresa första mars, första dagen på nya intjäningsåret hoppas man reser som EBD då
Detta forumet är inte bra för mig, man får nya mål i livet. två år sedan viste jag inte vad Lounge, EBG eller EBD var![]()
Bra jobbat!Tack för all info ska göra ett försök till detta !
Har 38 035 nu, 20 000 på g in med AMEX.
Bokade resor i höst.
Resa till Hong Kong i Go men med OT förfrågan till business ena vägen, vet inte poäng 11 000 kanske ?
Resa i plus 5630 poäng
Resa i plus 3750 poäng
Har till sista februari på mig, inte omöjligt detta !
Shanghai resa i GO VIP bokad dock avresa första mars, första dagen på nya intjäningsåret hoppas man reser som EBD då
Detta forumet är inte bra för mig, man får nya mål i livet. två år sedan viste jag inte vad Lounge, EBG eller EBD var![]()