Jag säkrade förnyat SEN på M&M i augusti i år som gäller till februari 2019.Ja, rätt ball att i oktober 2015 ha säkrat guldstatus eller mer till och med juli 2018.
Det rimliga är att du kan beställa från den meny som gäller i Go. Där saknas, såvitt jag vet, champagne. Däremot finns ju det utmärkta komplementet Bernard MassardHoppas kunna nå diamond nivån snart, är det någon som vet om man med förmånen "fri dryck" på longhaul kan få champagne om man beställer om man reser go?
Misstänkte det. Massrad håller jag mig borta från...!Det rimliga är att du kan beställa från den meny som gäller i Go. Där saknas, såvitt jag vet, champagne. Däremot finns ju det utmärkta komplementet Bernard Massard.
Som Diamond, måste jag ha kortet redo hela tiden för att vifta med det?
Håller med. T.o.m CCn på Thai igår uppmärksammade att jag hade den "nya" högre klassen inom Eurobonus.Enligt @Jacobs artikel om att jobba som CC så verkar det ju tyvärr som att SAS informerar personalen om att EBD ska visa kortet för att få förmåner. Helt galet IMHO, men tyvärr får du nog räkna med det...