Jonas C
Medlem
Tackar!Stort grattis!
MC-kortet får nog vänta tills jag fyller 50Se nu till att ta lite fler behörigheter medan du har all teori och körning färsk! De kommer alltid till användning någon gång!
Tackar!Stort grattis!
MC-kortet får nog vänta tills jag fyller 50Se nu till att ta lite fler behörigheter medan du har all teori och körning färsk! De kommer alltid till användning någon gång!
Se nu till att ta lite fler behörigheter medan du har all teori och körning färsk! De kommer alltid till användning någon gång!
Ja, för skall du få till den sena kvällsbussen får Arlanda till Västerås, kanske det är enklast att köra det själv? För det var väl D-kort som @agehall syftade på?MC-kortet får nog vänta tills jag fyller 50![]()
Ja, för skall du få till den sena kvällsbussen får Arlanda till Västerås, kanske det är enklast att köra det själv? För det var väl D-kort som @agehall syftade på?
Fast jag skulle nog försöka skaffa mig så mycket körvana som möjligt innan LA-besöket. Trafiken där kan vara lite "överväldigande" om man inte är van.Blir fortsatt buss och prommenad för mig, men skönt i alla fall att man kan resa till Los Angeles framöver![]()
Detta är väl iofs ett motiv till att hålla nere bokstavskombinationerna...eller hjälpa någon att flytta.
Fast jag skulle nog försöka skaffa mig så mycket körvana som möjligt innan LA-besöket. Trafiken där kan vara lite "överväldigande" om man inte är van.
Detta är väl iofs ett motiv till att hålla nere bokstavskombinationerna...![]()
Håller helt med! Dock minns jag att det kändes rätt ovant och lite läskigt första gången jag körde på exempelvis 405:an med kanske 7-8 filer i samma riktning. Sen kan det ta lång tid så viss körvana är nog ändå att rekommendera.Jag tycker ärligt talat det är mycket värre att köra i Stockholm (eller Göteborg!) än att köra i godtycklig stad i USA - de är så mycket "snällare" i trafiken än vad vi är.
Hmm. Finns det UberPopBus tro...Fair point! Kanske skulle ställa upp som frivillig och köra hem trötta kvällsresenärer![]()