Senaste nytt

Jorden runt med Agehall 2015 - Häng med!

Alltså, här skulle vi fått en uppdatering igår söndag, men istället bara tystnad. Har @agehall blivit champagnefull och struntat i sina löften?

Nej, jag var bara lite för trött igår när jag landade och en stund senare dök det upp en massa flyertalker-människor, så det blev inte så mycket gjort. Nu är man tillbaka i verkligheten igen och jobbet stör. Ska försöka skriva ihop sista delen i denna historia ikväll, men eventuellt blir den inte postad förens imorgon - ta det försiktigt med era F5-tangenter!

1233672740377.jpg

Jag brukar inte ha mycket ork till övers för att åka med kommunala transportmedel. Jag är bekväm av mig och kör vanligtvis bil eller åker taxi. Idag hade jag dock gott om tid och tänkte jag skulle testa att åka tåg in till Manhattan.

Jag är besviken på att det inte blev någon flyblade.com. Det var många som använde den tjänsten en söndag-eftermiddag såg jag.

Säkerhetskontrollen på JFK T8 är en smärre katastrof. Man har visserligen en priority kö fram till dokumentkollen, men sedan är det samma kö för alla.

Ungefär 30 minuters väntan för folk i priority-kö idag.

Toppen