Alltså, här skulle vi fått en uppdatering igår söndag, men istället bara tystnad. Har @agehall blivit champagnefull och struntat i sina löften?
Jag brukar inte ha mycket ork till övers för att åka med kommunala transportmedel. Jag är bekväm av mig och kör vanligtvis bil eller åker taxi. Idag hade jag dock gott om tid och tänkte jag skulle testa att åka tåg in till Manhattan.
Säkerhetskontrollen på JFK T8 är en smärre katastrof. Man har visserligen en priority kö fram till dokumentkollen, men sedan är det samma kö för alla.
Ungefär 30 minuters väntan för folk i priority-kö idag.
Fast du var väl i T7? Där är det sällan lång kö när man har status, för då har man en helt egen säkerhetskontroll som nästan ingen känner till.
Ah, ja då hade du samma kö som jag. Trodde dock du flög BA åt båda hållen... Eller var det BA-kod på din AA-flight?
Det är väl 4 legs totalt om jag inte missminner mig (plus de 1500 TP).Den var såld som BA 1511, så jag borde vara BA silver när det ramlar in. Behöver man ytterligare två flighter för guld? Jag tror de saknas 145 TP.
Det är väl 4 legs totalt om jag inte missminner mig (plus de 1500 TP).