A
Aurora
Guest
November? Men när kan man räkna med att de flyger ARN-HKG-ARN med nya 330E? Är det November och du har
därav bokat då. Eller det sker innan?
RKR går inn i trafikk til HKG i slutten av Oktober, pga Kinesisk reglement.
November? Men när kan man räkna med att de flyger ARN-HKG-ARN med nya 330E? Är det November och du har
därav bokat då. Eller det sker innan?
Första flygningen till HKG med den nya A330E är för tillfället planerad till den 8/10.November? Men när kan man räkna med att de flyger ARN-HKG-ARN med nya 330E? Är det November och du har därav bokat då. Eller det sker innan?
Var hittar du den informationen?Första flygningen till HKG med den nya A330E är för tillfället planerad till den 8/10.![]()
Om man kollar i bokningen fram till 8 okt så flyger de en A340 på linjen till HKG. Sedan blir det A330 och jag antar att dom inte kör med halvlastade gamla A330 utan att det då är med dom nya, men det kan ju ändras.Var hittar du den informationen?
Om man kollar i bokningen fram till 8 okt så flyger de en A340 på linjen till HKG. Sedan blir det A330 och jag antar att dom inte kör med halvlastade gamla A330 utan att det då är med dom nya, men det kan ju ändras.
CPH - ORD ligger kvar med 330 fram till och med 22/10 - och sen blir det 340 igen. Så det talar väl för teorin om att maskin nummer 2 gör detsamma som ettan, dvs flyger några veckor från Köpenhamn.
Nån som är med på premiärturen eller returen från Chicago?
Själv är jag smått överlycklig idag när jag inser att jag kommer få flyga med en av dom nya maskinerna till HKG i november!![]()
Teorin i det hela är antagandet att den andra A330E kommer köra CPH-ORD i början. Att det är fakta att den inte får/kan flyga till Hong Kong i början har inget med teorin att göra vad den ska göra istället.Er ikke noe teori, det er fakta at spiller nye fly ikke kan fly til kinesiske flyplasser (ikke spør meg hvorfor).