Jag har gjort så själv, så de kan alltså kontakta personen som utfärdar själva brevet för att på så sett få fram numret manuellt.Detta förvirrar mig lite. Bokningar med vouchern över telefon sker ju med Tallin. Jag tror inte att man kan ringa SAS och boka oavsett om man har numret eller ej.
Detta förvirrar mig lite. Bokningar med vouchern över telefon sker ju med Tallin. Jag tror inte att man kan ringa SAS och boka oavsett om man har numret eller ej.
Förvirringen är förståelig. Det är hos SAS man bokar med vouchern, men man måste gå genom den speciella avdelningen som sitter i Tallinn. Så det är SAS man pratar med när man ringer till Tallinn.
Har man en voucher så brukar det gå att boka en vanlig EB-award och sedan ringa Tallinn och applicera vouchern. Man får dock vara beredd på att betala för hela resan innan vouchern appliceras.
Jag har samma nummer på alla mina 3 vouchers.
Nu var jag tvungen att kolla med årets diton, och det stämmer att numren är samma. Jag gissar att jag hade olika för att jag hade bytt kort under året. Så @DrKlas kan nog sova lugnt.
Tack! Då är det nog bara att vänta och hoppas på att den syns hos Tallinn snart och att den då går att använda på bokningen jag gjorde igår.
Jag råkade ut för detta men fick Tallin att lägga en request mot Amex och två dagar senare kunde Tallin se vouchernTack! Då är det nog bara att vänta och hoppas på att den syns hos Tallinn snart och att den då går att använda på bokningen jag gjorde igår.