Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om en awardresa betald med 2-4-1 avbokas får jag såvitt jag förstått tillbaka alla Eurobonus-poäng. Men får jag automatiskt tillbaka min voucher också, så att jag kan använda den elektroniskt vid bokning av ny awardresa-resa på SAS hemsida?

Nån som har erfarenhet av att boka en 241 som varken påbörjas och/eller avslutas inom Skandinavien? Har fått nej från en agent i Tallinn men gissar att det kanske enbart är HUACA som gäller... ?

3,5 år går fort @agehall :) - så har någon gjort en 2-4-1 FAQ med latest and greatest villkor osv? Jag närmar mig första vouchern med stormsteg och att läsa genom snart 200 sidor tråd känns svettigt. :confused:
Kitty, välkommen hit, det är eg. inte så krångligt med 2-4-1, vi är snälla här, om du har några frågor så ställ dem, stor chans att du får svar!

3,5 år går fort @agehall :) - så har någon gjort en 2-4-1 FAQ med latest and greatest villkor osv? Jag närmar mig första vouchern med stormsteg och att läsa genom snart 200 sidor tråd känns svettigt. :confused:
Jag har redan startat en ny tråd som är uppdaterade med nya villkor. Tråden har funnits sedan juli.
Problemet är dock att folk fortsätter att posta i den här (gamla) tråden.

SAS EuroBonus American Express Premium & Elite 50% rabatt voucher tråd (Amex 2-4-1 voucher fr. 2015) | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen