Jakob Österberg
Medlem
Testa att skriva på Coops Facebook-sida. Det blir ju en smula värre för dem om de är ignoranta offentligt.
En liten varning till er som skaffar Coop Medmera mer med ett extrakort.
Kontrollera att ni verkligen får in poäng för extrakortet. Efter ett halvårs användning upptäckte vi att min sambos kort inte genererade några poäng. Efter samtal till kundtjänst var problemet löst för framtida köp men tidigare köp har Coop efter nästan 3 månader ännu inte lyckats debitera vårt poängkonto... Nu har de även valt det härliga kundbemötandet att helt sluta svara på mina mail med frågor om varför det tar sådan tid...
En liten varning till er som skaffar Coop Medmera mer med ett extrakort.
Kontrollera att ni verkligen får in poäng för extrakortet. Efter ett halvårs användning upptäckte vi att min sambos kort inte genererade några poäng. Efter samtal till kundtjänst var problemet löst för framtida köp men tidigare köp har Coop efter nästan 3 månader ännu inte lyckats debitera vårt poängkonto... Nu har de även valt det härliga kundbemötandet att helt sluta svara på mina mail med frågor om varför det tar sådan tid...
Tack för påminnelsen! Jag noterade detta när vi först skaffade korten, men sen har jag helt glömt bort det! Mail skickat, som första åtgärd. Får se om det räcker!
Samma sak här.. Hustruns extrakort ger inga poäng, men efter samtal idag så ska det åtgärdas och poängen skall komma in inom en vecka.
Kul att citera sig självMin taktik att låta Coop fixa problemet har inte fungerat... Känns sååååå trist att behöva gå baklänges o dubbelkolla allt själv.
Kul att citera sig själv
Det dök upp ett mail från Coop.... Lång historia kort: Jag har vägrat kolla poäng själv och konsekvent hävdat att det är deras uppgift att leta reda på sina fel.
Nu fick jag in 20000 poäng samt besked om att man fortsätter utreda ärendet! Gött...