Senaste nytt

SAS - Det här gjorde Ni inte så bra!

På tal om sunkigt gjorda awardbokningar råkade jag också ut för ett Tallinn-fel idag. Har mailat SAS-Diamond och får se om de kan kompensera.
Senast jag hade Tallinn-problematik så skyllde båda sidorna på varandra. AmEx skyllde på SAS och vice versa. Fick dock 3000 EB av AmEx som kompensation för att Tallinn hade missat att biljettera ett antal ben på min ändrade reservation.
Lycka till...

Ok, nu har jag inte flugit Köpenhamn-Göteborg med SAS på ett tag, men har de verkligen reducerat servicen ombord till lite choklad och en tablettask????
Sist jag flög den sträckan var det kaffe och annan dryck, öl/vin.
Det här var ju det sämsta bedrövliga elände jag sett på mycket länge!!! Skäms!!!
Och jag har åkt kortare resor utomlands med full service, så tiden kan man banne mig inte skylla på.
Så är det på flighter som är opererade av JetTime. På A320- flighter (sista grå CPH, första från GOT) är det full servering trots kortare flygtid. Bedrövligt dåligt.

Så är det på flighter som är opererade av JetTime. På A320- flighter (sista grå CPH, första från GOT) är det full servering trots kortare flygtid. Bedrövligt dåligt.
Fail i resonemanget.
Detta var SAS A320... Valde den flighten framför de andra.
Ser fram mot Jet Time om två veckor m a o.

Fail i resonemanget.
Detta var SAS A320... Valde den flighten framför de andra.
Ser fram mot Jet Time om två veckor m a o.
I GO har det rätt länge varit endast choklad bit..osäker om vatten/juice också? Plus har samma koncept som övriga Norden...eller / annars har de ändrat senaste veckorna!?

För några veckor sedan gjorde jag GOT-CPH-GOT men en vecka emellan. Båda gångerna var det vagn i Plus och endast chokladbit i Go.

Nu har jag väntat i nästan tre veckor på svar på ett mail till SAS som jag skickat pga en försening. Är EBG. Det är ju löjeväckande att säga att att EBG kommer prioriteras när det tar över tre veckor, då hade jag hellre låtit bli att säga något alls. Sedan gäller givetvis att om en kundtjänst har en backlog på flera veckor är det dags att anställa.

Nu har jag väntat i nästan tre veckor på svar på ett mail till SAS som jag skickat pga en försening. Är EBG. Det är ju löjeväckande att säga att att EBG kommer prioriteras när det tar över tre veckor, då hade jag hellre låtit bli att säga något alls. Sedan gäller givetvis att om en kundtjänst har en backlog på flera veckor är det dags att anställa.
Det känns ju surt... Och är oacceptabelt om du frågar mig. :mad: Dra en kopia på mailet till EBG-supporten och fråga om nån där kan hjälpa till. Jag (EBD, men tror inte det spelar så stor roll) gjorde det i somras när jag inte fick svara och då kom svaret inom 48h.
Sen kan man ju tycka 48h är för lång tid... :(

Det känns ju surt... Och är oacceptabelt om du frågar mig. :mad: Dra en kopia på mailet till EBG-supporten och fråga om nån där kan hjälpa till. Jag (EBD, men tror inte det spelar så stor roll) gjorde det i somras när jag inte fick svara och då kom svaret inom 48h.
Sen kan man ju tycka 48h är för lång tid... :(
Jag skickade in ett klagomal i December forra aret, jag vantar fortfarande pa svar (och jag ar EBG).

Toppen