Senaste nytt

Beställ BusinessClass.se bagagetaggar idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Martin, hur ser det ut med beställningar av nya taggar? Jag träffade på två svenska par i KLM-loungen på AMS igår och jag hade gärna velat ge dem varsin tag, men just nu håller man ju hårt i de man har. När ni får hem fler, kan jag tänka mig att köpa en bunt...

Ett annat förslag; det vore kanske inte helt fel att ha en variant där just "businessclass" inte är så framträdande. Det kan lätt uppfattas (av kollegor som inte reser så mycket) som att man bara glassar runt i C och dessutom skryter om det... Och det är inte alla som vågar fråga så att man får en chans att förklara vad det handlar om..

Martin, hur ser det ut med beställningar av nya taggar? Jag träffade på två svenska par i KLM-loungen på AMS igår och jag hade gärna velat ge dem varsin tag, men just nu håller man ju hårt i de man har.

Bllir BC.se taggar snart hårdvaluta kanske? ;)
Var rädd om taggarna som ni har.

Martin, hur ser det ut med beställningar av nya taggar? Jag träffade på två svenska par i KLM-loungen på AMS igår och jag hade gärna velat ge dem varsin tag, men just nu håller man ju hårt i de man har. När ni får hem fler, kan jag tänka mig att köpa en bunt...

Ett annat förslag; det vore kanske inte helt fel att ha en variant där just "businessclass" inte är så framträdande. Det kan lätt uppfattas (av kollegor som inte reser så mycket) som att man bara glassar runt i C och dessutom skryter om det... Och det är inte alla som vågar fråga så att man får en chans att förklara vad det handlar om..

Vi har cirka 100 taggar kvar just nu (av 1000 beställda) som vi använder för PR och liknande. Jag tror det är dags att beställa en andra omgång, men dom kommer inte vara identiska så ni som har version 1 är unika ;)

Förslag till alternativt utseende kan du/ni väl posta i en separat tråd?

Jag fick mina avklippta eller stulna ;) när jag åkte mellan Hong Kong och Thailand. Som Agehall var inne på, man kanske skulle kunna ändra texten så det bara står typ BC.se eller något.

Dubbelsidigt är väl det första valet, låt vara att det är lite dyrare. Kanske är en storlek Version 1.0/2 en god ide?
Jag pyntar gärna min andel.

Japp, det är min tanke också. Tyvärr blir dom i princip dubbelt så dyra men samtidigt känns det dumt att inte utnyttja båda sidorna. Jag ser ofta taggarnas blanka baksida...

Japp, det är min tanke också. Tyvärr blir dom i princip dubbelt så dyra men samtidigt känns det dumt att inte utnyttja båda sidorna. Jag ser ofta taggarnas blanka baksida...

Jo, dubbelsidigt vore helt klart att föredra. Och som nämnts tidigare så tror jag inte att folk skulle ha något emot att betala för sin tag. Kanske blir lite knepigare rent administrativt, men jag vill minnas att ni har ett BG, alternativt så använder man någon tjänst som simplesignup.se där användarna kan betala med kort (och tjäna några miles i samband med köpet ;)).

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen