ja kommer förbi på lördag
henrik l Medlem 16 Augusti 2015 #62 Hmmm, kasnke. Fick just reda på att jag ska till Varberg över dagen och Gbg passeras ju
David Medlem 16 Augusti 2015 #63 henrik l skrev: Hmmm, kasnke. Fick just reda på att jag ska till Varberg över dagen och Gbg passeras ju Klicka för att utvidga... Härligt!
henrik l skrev: Hmmm, kasnke. Fick just reda på att jag ska till Varberg över dagen och Gbg passeras ju Klicka för att utvidga... Härligt!
M Martin Andersson Medlem 16 Augusti 2015 #65 Jag kommer gärna på torsdag 20/8. Ska bli kul att träffa BC-gänget igen, var ett tag sen sist...
David Medlem 16 Augusti 2015 #66 Ulla skrev: Ehh å var har vi herr Flood då..? Klicka för att utvidga... @Flood hakar du på?
Flood Medlem 17 Augusti 2015 #67 David skrev: @Flood hakar du på? Klicka för att utvidga... Fortfarande oklart. Har haft span på tråden, men det är lite jobb/resor som inte är helt utklarat ännu, för båda datum. Kanske torsdag...
David skrev: @Flood hakar du på? Klicka för att utvidga... Fortfarande oklart. Har haft span på tråden, men det är lite jobb/resor som inte är helt utklarat ännu, för båda datum. Kanske torsdag...
henrik l Medlem 18 Augusti 2015 #68 Nu tar jag bort mitt kanske och säger kommer på torsdag Ska bli kul, det var ett tag sedan. Tyvärr måste jag passa ett tåg kl 21, men några timmar blir det.
Nu tar jag bort mitt kanske och säger kommer på torsdag Ska bli kul, det var ett tag sedan. Tyvärr måste jag passa ett tåg kl 21, men några timmar blir det.
O olo Medlem 18 Augusti 2015 #69 Jag vet nog inte helt förrän imorgon men mitt kanske är mer som ett "förmodligen". Så det verkar hoppfullt. Hur många är det som kommer på torsdag?
Jag vet nog inte helt förrän imorgon men mitt kanske är mer som ett "förmodligen". Så det verkar hoppfullt. Hur många är det som kommer på torsdag?
David Medlem 18 Augusti 2015 #70 Just nu ser det ut som såhär: Torsdag David matte_ante SvartMjolk mry Ulla henrik l iRobert olo (förmodligen) Lördag David ChabbeT rob74 lonelyflyer
Just nu ser det ut som såhär: Torsdag David matte_ante SvartMjolk mry Ulla henrik l iRobert olo (förmodligen) Lördag David ChabbeT rob74 lonelyflyer