Oerhört trevligt, tack för en riktigt go kväll!
henrik l Medlem 21 Augusti 2015 #92 Hemma i KVB, tack för en mycket trevligt kväll. Som en extra bonus fick jag sällskap med min bror och 7 av hans glada kollegor på tåget hem.
Hemma i KVB, tack för en mycket trevligt kväll. Som en extra bonus fick jag sällskap med min bror och 7 av hans glada kollegor på tåget hem.
iRobert Medlem 21 Augusti 2015 #93 Kul med ett så stort gäng igår! Återigen, ledsen att jag inte riktigt klarar leva upp till avataren's hype..
Kul med ett så stort gäng igår! Återigen, ledsen att jag inte riktigt klarar leva upp till avataren's hype..
Glenn E Medlem 21 Augusti 2015 #94 Jag kunde inte komma igår. Skulle det vara en träff på lördag också?
matte_ante Medlem 21 Augusti 2015 #97 iRobert skrev: Kul med ett så stort gäng igår! Återigen, ledsen att jag inte riktigt klarar leva upp till avataren's hype.. Klicka för att utvidga... Jag kände mig genuint lurad
iRobert skrev: Kul med ett så stort gäng igår! Återigen, ledsen att jag inte riktigt klarar leva upp till avataren's hype.. Klicka för att utvidga... Jag kände mig genuint lurad
David Medlem 21 Augusti 2015 #99 Tack alla för igår. Mycket trevligt som vanligt och kul att se några nya ansikten på träffen. Glenn E skrev: Jag kunde inte komma igår. Skulle det vara en träff på lördag också? Klicka för att utvidga... Japp, du får se till att dyka upp där istället.
Tack alla för igår. Mycket trevligt som vanligt och kul att se några nya ansikten på träffen. Glenn E skrev: Jag kunde inte komma igår. Skulle det vara en träff på lördag också? Klicka för att utvidga... Japp, du får se till att dyka upp där istället.