just parkerat styr&ställ. Eta 1 min
M Martin Andersson Medlem 20 Augusti 2015 #84 Proppmätt och hemma igen efter snabb och säker transport powered by @David Kul att vi blev ett så stort gäng idag! Nästa gång blir det inte förrätt på Incontro...
Proppmätt och hemma igen efter snabb och säker transport powered by @David Kul att vi blev ett så stort gäng idag! Nästa gång blir det inte förrätt på Incontro...
M Martin Andersson Medlem 20 Augusti 2015 #87 011430121 skrev: Hur hinner ni äta och boka resor på mindre än 4 timmar? Klicka för att utvidga... Det är ju det jag säger, alldeles för mycket av en j-kla massa mat... Galna resebokningar blir det mest när @Dr. Miles är på besök...!
011430121 skrev: Hur hinner ni äta och boka resor på mindre än 4 timmar? Klicka för att utvidga... Det är ju det jag säger, alldeles för mycket av en j-kla massa mat... Galna resebokningar blir det mest när @Dr. Miles är på besök...!
matte_ante Medlem 20 Augusti 2015 #88 Inga resor bokade men @Flood har lovat att agera värd på världens första järnväg. Im gonna hold you to that!
Inga resor bokade men @Flood har lovat att agera värd på världens första järnväg. Im gonna hold you to that!
M Martin Andersson Medlem 20 Augusti 2015 #89 Torsi skrev: Vad gör man på dessa träffar? Klicka för att utvidga... En hel del, men enkelt uttryckt: Dricker öl och pratar sköna resor...
Torsi skrev: Vad gör man på dessa träffar? Klicka för att utvidga... En hel del, men enkelt uttryckt: Dricker öl och pratar sköna resor...
O olo Medlem 20 Augusti 2015 #90 Strax hemma efter en skön träff. Resor går ju ändå inte att boka på torsdagar när internet är upptaget av alla now or never sugna...
Strax hemma efter en skön träff. Resor går ju ändå inte att boka på torsdagar när internet är upptaget av alla now or never sugna...