Senaste nytt

Plötsligt händer det...Uppgradering!

Uppgraderad vid gate LHR -ARN igår med SAS från Go till Plus.
Planet var fullbokat men alla i plus fick seatblock i mitten.

Har en kjekk historie fra en reise til EWR fra OSL i julen 2011 med SAS. Vi reiste på billige økonomi billetter kjøpt gjennom supersaver. Reisefølget bestod av min familie på 5 inkl meg, hvorav 4 hadde EBS og 1 hadde EBG. Mens min familie stoppet for å handle i tax free'n passerer jeg passkontroll og spaserer mot vår gate for å høre om det er mulig å oppgradere oss til economy extra mot poeng. Det var det, men det var ikke mulig å få seteplassering ved siden av hverandre. Jeg fortalte derfor gate manager at jeg kun ønsket å oppgradere meg og min bror til den nette sum av 2x10,000 poeng. Til min store overaskelse, printer han ut to nye boarding pass med setenumber 6A og 6B og ønsker oss en god reise i business class.

Når min familie omsider kommer frem til gaten, forteller jeg at det var ikke mulig å få sitte sammen i economy extra og at jeg derfor kun hadde oppgradert meg og min bror. Når jeg etterpå forteller at vi ble oppgradert til business class, ble stemningen plutselig litt dårlig da min mor ikke likte tanken på at jeg og min bror på henholdsvis 18 og 15 år skulle godte oss forran i kabinen, mens resten av følget måtte overleve de neste 8 timene litt lenger bak. Nå kommer overraskelse nummer 2. Ved boarding, piper det både på min fars, mors og søsters boarding biletter. Samtlige har blitt oppgradert til business class og fått seteplassering på hhv 5A,5B og 5D :D Stemningen ble raskt bedre igjen! Det var helt fullt i C, vet ikke hva belegget var i M eller Y.

Uppgraderad till business på Aeromexico IAH-MEX tidigare i veckan. Noterade när vi fick våra boardingkort att mitt FB-nummer inte var med. När jag gick tillbaka och påpekade detta så fick jag och kollegan nya boardingkort i den främre kabinen.

Uppgraderad till business på Aeromexico IAH-MEX tidigare i veckan. Noterade när vi fick våra boardingkort att mitt FB-nummer inte var med. När jag gick tillbaka och påpekade detta så fick jag och kollegan nya boardingkort i den främre kabinen.
Trodde att du hade tappat statusen hos Flying Blue ;) Men grattis iaf!

NCE-MUC i går eftermiddag. 30 grader och bussgate, puh! Efter Boarding completed, stängda dörrar och alla sittande på sin plats kom flygvärdinnan fram till mig och Herr Nilann i economy. Frau Nilann, Ni är en av våra mest värdefulla medlemmar i Star Alliance. Välkommen fram till Business. Trevligt. Ändå konstigt. Två år som EBG och nästan ett år som EBD och har aldrig blivit tilltalad med namn, aldrig blivit uppgraderad (självklart ingenting att räkna med) utan snarare tvärtom; snäsigt " Det ingår bara en dryck gratis för EBD".
Lufthansa levererar igen. Dessutom ser det ut som att registreringen av EBD fungerar med Lufthansa.

Toppen