Senaste nytt

Plötsligt händer det...Uppgradering!

Flygbolag: SAS
Rutt: ARN-MMX
Ursprungskabin: Go
Uppgraderad kabin: Plus
Antal passagerare: 1
När: 3/3-2015
Status hos något flygbolags bonusprogram: SK*G
Bokningsklass på biljetten: Billig

Uppgraderad vid gate. Tror inte det berodde på min status då statuslös kollega på samma ursprungsrad också blev uppgraderad. Trevligt med frukost gratis oavsett trots förlust av nödutgång

Upgraderet fra T (eco) til business med QR fra BKK til HAN. Flyet, B777, totalt fyldt i begge klasser, og jeg var flyttet ned til economy mens flyet holdt i BKK (flyet kom fra DOH til BKK først og her fløj jeg i J (bz) class men kunne ikke holde sædet da mit sidste stykke kun var i economy og bz var solgt ud for revenue betalende bz passagerer. Men før døren lukkede var jeg flyttet op igen fra 10H til 4A. Herligt. Guldkortet arbejder for mig!

Har jag blivit uppgraderad till Plus från Go när jag bara kan välja säten i den främre delen? Eller kommer seata om mig senare till någon obskyr plats längst bak tro?

Attachments

• Namnlöst.jpg
    Namnlöst.jpg
    25,8 KB · Visningar: 357
Uppgraderad på GOT-AMS KLM1152 till Business....

Planet var fullt så några passagerare puttades framåt. Det roliga var att vi som puttades framåt fick lediga säten bredvid oss men dom som hade ordinarie business biljetter fick sitta två&två.

klockan 06:20 var det skönt att få lite frukost, annars inget speciellt.....

Jag, gumman och vår son på 2,5 år åker till San Diego via Chicago med SAS snart. Dagen vi flyger fyller hon 40. Borde dom inte kunna vara lite schyssta då kan man tycka .
Tips om hur man lägger fram ett sånt förslag och när/var?

Jag, gumman och vår son på 2,5 år åker till San Diego via Chicago med SAS snart. Dagen vi flyger fyller hon 40. Borde dom inte kunna vara lite schyssta då kan man tycka .
Tips om hur man lägger fram ett sånt förslag och när/var?
Det skulle jag nämna vid check-in för länge sen fick jag gratis sas extra på min födelsedag

Upgrade till business på Lufthansa flight från Turin till Frankfurt för en dryg vecka sedan.

Vi var tre i ett sällskap på ca 60 Pers som fick nya boardingkort i C vid gaten. Förstår inte urvalsprincipen helt, de två andra var EB Diamond resp Gold men jag har bara EB Silver vilket jag fick dagen innan flygningen. I sällskapet fanns fler med *A Gold men de fick sitta kvar i ekonomi. Kan nyligen höjd EB status ha en påverkan på chansen att få upgrade på Lufthansa tro?

Toppen