pep
Medlem
Stort Til Lykke. Var det et bestemt flyselskab? Norwegian? Hvad tror du er grunden til at det gik som det gik?Opup vid gate CPH-FRA igår. Y(Y) till C.
Stort Til Lykke. Var det et bestemt flyselskab? Norwegian? Hvad tror du er grunden til at det gik som det gik?Opup vid gate CPH-FRA igår. Y(Y) till C.
Ja - trillade ju ner till FBG i år och nästa år blir det FBS... Roll-over-miles gjorde att jag höll i FBP längre än vad jag hade trott.
Sorry, när man är inne i sin egen värld är det ju självklart vad man menar.Stort Til Lykke. Var det et bestemt flyselskab? Norwegian? Hvad tror du er grunden til at det gik som det gik?
OpUp till economy plus på ARN-EWR med United.
Sparade iallafall $189, så jag är nöjd.Jag vet inte om man kan kalla det en OpUp - det kör ju samma koncept som KLM, dvs det enda är att man får sitta längst fram i samma kabin.
Det är bättre benutrymme så något får man i alla fall och det kan behövas ibland (även om jag inte skulle betala de summorna för det).Du skojar? Ska de ha $189 för att få sitta där? (Är väl iofs i linje med KLM, men ändå!)
Jag hade aldrig betalat för det där - man får ju inget mer för det än att sitta längre fram. Inte värt en spänn imho utan det är mer sektion reserverad för statuspax men ibland behöver man stuva om för att tex få in en familj bredvid varandra och då kan ensamresenärer flyttas runt.
Vill man sitta på dessa platser och det är hög beläggning på planet så ska man inte välja platser i förväg, om alla vanliga economy-säten är upptagna så blir man tilldelad platser i economy extra delen. Risk för att få mittsäte då visserligen så det finns ju nackdelar med att inte välja plats i förväg.