Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Ah, tack! A-Club plat, here I come! :)

Edit: Fast länken i tråden du länkade till funkar inte längre. Ska googla lite och se om jag kan hitta en lösning.
Det verkar inte bättre.

Men status matchningen finns fortfarande, sista mars stod det i mailet. Så pröva att maila den om du inte hittar någon länk.
Jag fick mitt Flying Blue kort matchat, gick på några minuter.

Japp. Jag ska ta och scanna kortet när jag kommer hem och skicka det till dem så får vi se vad de säger.

Är det någon som faktiskt fått ett kort hemskickat? (utan att ha bott på Accor hotell).

Man får kortet efter första övernattningen. Jag ska på bo på Pullman i Seoul nästa vecka. Vilket blir min första vistelse.
Jag kan meddela hur lång väntetid det blir när väl det fysiska kortet väl anländer. :)

Last edited:
Fick kortet efter första vistelsen också.
A-Club platinum var inget värt på Novotel Heathrow.
Bokat Sofitel Heathrow nu så hoppas på en uppgradering denna gång.

Fick kortet efter första vistelsen också.
A-Club platinum var inget värt på Novotel Heathrow.
Bokat Sofitel Heathrow nu så hoppas på en uppgradering denna gång.

JensE kan du vidareutveckla lite gällande Novotel, brydde dom sig inte alls? Bad Du om uppgradering? Etc.

A-Club brukar vara ganska snabba med att skicka ut korten. Vill minnas att alla kort jag fått (bas, silver och guld) kommit inom 2 veckor.

JensE kan du vidareutveckla lite gällande Novotel, brydde dom sig inte alls? Bad Du om uppgradering? Etc.

Det var lite småbökigt eftersom bokningen var registrerat på mitt gamla a-club konto där jag hade precis tappat silver.
Eftersom det inte gick att byta konto online så bad jag vid incheckningen att dom skulle byta konto.
Killen i receptionen verkade besvärad av det hela och sa bara No då jag frågade efter en uppgradering.

Kanske hade varit annorlunda om jag hade haft "rätt" nummer i bokningen?
Kan också vara att han inte såg min status vi byte av konto och jag hade inget fysiskt kort. (tror inte ens att jag kom på att påpeka detta efter många småflaskor av champagne på flyget över :))

Toppen