Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Woho. Fick hem mitt platinumkort idag :D Nu gäller det bara att hitta några hotell att boka :rolleyes:

Var det länge sedan du registrerade dig? Har inte sett röken av mitt. Trodde att de skulle dröja till första övernattningen.

Jag tror det egentligen ska vara så att man måste ha en övernattning först, innan man får sitt kort hemskickat. Men det är väl inte alltid att systemet fungerar så det ska.

Jag fick själv mejl från A-club dagen efter min första vistelse, om att kortet blev hemskickat till mig inom två veckor, och det blev det också.

Var det länge sedan du registrerade dig? Har inte sett röken av mitt. Trodde att de skulle dröja till första övernattningen.

Reggade mig i oktober. Bodde i december (21-26). Tog en månad att få kortet med andra ord! Fick även ett mail att det bara skulle ta två veckor tills kortet kom. Nu väntar jag bara på mitt A3-guldkort som jag hoppas kommer innan min Istanbulresa i februari...:)

Ansökte för en vecka sedan.... Bodde på Novotel utanför Nice i dag.. Döm av min förvåning, Platinumkortet var redan klart och registrerat i deras databas och jag fick mig en härlig uppgradering till ett bättre rum... Tackar tråden för detta...

Nä Bringman men hojta gärna om du får nåt svar
Jag spanar på Novotel i Toronto och har redan bokat 3 nätter via en annan site.

Jag vet att jag får standard room via hotellets hemsida men om jag kollar på "budgetsidor" så kallas de Single room och då är det snudd på halva priset såna gånger.
Single Room hittar jag inte på novotels egen..
Dessutom blir det inga poäng via de sidorna.

Toppen