Senaste nytt

Bli Le Club Accorhotels (tidigare A-Club) Platinum gratis

Henrik!

CC har en uttalad policy att aldrig uppgradera till Concerige, medans bl.a. Hilton mf.l. gör det. Beroende på nivån förstås. :)

Måste ju bara älska BC! Reggade mig på en av alla länkarna i denna tråd för 15 minuter sedan, är nu Platinum bekräftad via mail! Har mailat mitt rykande färska account number till Pullman King Power i BKK dör jag checkar in om ca 13 timmar... Får se hur det går med upgrade, återkommer om det :p

EDIT:
10 minuter efter check in på executive floor (hade bokat Executive rum) så ringde telefonen: I´m sorry mr Lindberg, we just noticed that you are a A-club Platinum, would you like an upgrade?..... Självklart, for nu i en svit på 21:a våningen. Kram på BC.SE!!

Last edited:
Har vi någon statusmatch som fortfarande fungerar? Eller hur blev du plat? Jag orkade aldrig bry mig i höstas, men nu skulle jag faktiskt ha nytta av A-club plat. (Nådde just silver för egen maskin..)

Last edited:
Jag tolkar det som att jag måste registrera ett nytt konto..? Isåfall är det mindre intressant faktiskt.

Har inte McDonalds nåt stamgästkort...? :)

Jo, faktiskt. Det finns lite olika. En del regionberoende, andra mer generella. De jag har haft har gett plus-meny eller dip-sås och kaffe gratis. Jag fick mitt första eftersom jag hittade ett på golvet i en restaurang och lämnade in och då frågade om jag inte kunde få bli stamgäst också och det fick jag. De korten jag har haft har varit opersonliga och tidsbundna, jag var alltså tvungen att själv säga till när kortet höll på att gå ut och då fick jag ett nytt mot inlämnandet av det gamla.

Ah, tack! A-Club plat, here I come! :)

Edit: Fast länken i tråden du länkade till funkar inte längre. Ska googla lite och se om jag kan hitta en lösning.

Last edited:
Toppen