De skriver ju tvärtom - att det spelar ingen roll om jag hade gett bort det direkt (I förra perioden) eller väntat tills innevarande. Menar du tvärtom då?Yes, @SPG1 skulle varit snabb och gett bort ett kort direkt när Diamond infördes. SAS har rätt.
Det är alltså en gång per medlemsperiod. I ditt fall har du perioden 1 oktober till 30 september.De skriver ju tvärtom - att det spelar ingen roll om jag hade gett bort det direkt (I förra perioden) eller väntat tills innevarande. Menar du tvärtom då?
Ok. Tack.
Med det ovan så missade jag möjligheten att få ut ett kort till med andra ord. Synd bara då att SAS inte kunde skriva det när de svarade mig I Juni om jag fick ett nytt kort att ge bort 1 okt då min nya period började. Svaret var Nej! utan det var som ovan att oavsett så får jag bara ett kort att ge bort I perioden juni 2014 -> sept 2015.
Då får jag stå på mig med supporten.
Häftigt!Ser man på!
Någon som fått något liknande?
(Det vill säga complimentary upgrade i förväg, utan poäng eller Optiontown.)
Enligt uppgift implementerat (för EBD och EBP) de senaste dagarna tillsammans med EBD-prefixet!
Inte illa! Uppgraderad från vad - Go eller Plus? Och hur långt i förväg fick du reda på det?(Det vill säga complimentary upgrade i förväg, utan poäng eller Optiontown.)